Навіщо музикантам ті конференції та шоукейси?

На сторінці Music Export Ukraine відкрито прийом заявок від музикантів на вечірній шоукейс. Саме там в рамках тематичної конференції Music Conference Ukraine, що пройде в Києві 23 та 24 лютого 2019, кожен бажаючий зможе виступити перед міжнародними букінг-агентами, фестивалями та лейблами, а, відповідно, і отримати нові можливості для розвитку власної кар’єри. Співорганізатор заходу Альона Дмуховська у рамках рубрики "Думка" розповідає про те, чому такі івенти корисні для музикантів.

Що таке шоукейси та навіщо їх проводять?

Шоукейси – це особливий вид виступів з чіткою бізнес-орієнтацією. Якщо на звичайний виступ чи фестиваль публіка приходить виключно з розважальною метою, то шоукейс не тільки розважає. Він потрібен для того, щоб в одному місці зібрати артистів, менеджерів, промоутерів, журналістів і представити їм нові таланти. Там не буде гучних імен. Але дуже часто із початківців, яких хтось з експертів знаходить на шоукейсах, виростають дійсно великі зірки. Ті ж самі Royal Blood на початку своєї кар’єри виступали на британському шоукейсі. І де ж вони зараз?

Але виступи досить короткі і часто артистам на саундчек залишають всього 20 хвилин. Важко відіграти класний концерт в таких умовах. Чому так?

Тому що це не сольні виступи артистів. Задача організатора – показати певний жанровий "зріз" артистів, а задача гостей – подивитись виступи якомога більшої кількості колективів, щоб зрозуміти, з ким можна працювати в майбутньому. Дійсно, це трохи формат виставки, але ж головним музичним продуктом зараз є живі виступи, тому їх і треба презентувати.

На закордонних шоукейсах артисти часто грають в супермаркетах, вестибюлях театрів, просто на вулиці. Elliot Sumner (дочка самого Sting'а) на американському шоу кейсі SXSW не цуралась грати на вході у піцерію, LP – на вулиці, Jack White – на парковці.

"Що за неповага до артистів" – скажете ви? Але в такій чудернацькій логістиці є сенс – лейбли та букінг-агенти люблять спостерігати, як артист справляється з проблемними ситуаціями: екстрено робить саундчек або будує комунікацію з аудиторією в місці, яке для музики не пристосоване. Адже якщо він виступить добре навіть в таких умовах, то на великій сцені із професійною командою тим більше справиться "на відмінно". Навіть The Beatles на початку своєї кар’єри грали сотні концертів в сумнівних барчиках Гамбурга. Але така практика "відшліфувала" їх майстерність до галактичного рівня.

Навіщо музикантам відвідувати конференції. Це ж тільки балачки.

По-перше, йти потрібно за знаннями. Ми на Music Conference Ukraine завжди вибираємо якийсь практичний вектор, котрий буде корисним молодим музикантам. Наприклад, у лютому головна тема – це концертна індустрія: як знаходити букінг-агенцію, мінімізувати витрати на логістиці, які є додаткові джерела фінансування турів.

По-друге, у всіх бажаючих буде можливість "засвітитись" на нашій Listening session. Це відкрита історія, коли музиканти відправляють нам свою музику, ми включаємо по треку від кожної команди прямо в залі, а міжнародні експерти відразу дають свій фідбек: що покращити, де така музика може мати перспективи і т.д. Щоб ваш трек прозвучав у залі, просто відправте нам його лінком на info@musicexportukraine.com

Але найголовніше – це нетворкінг. В сучасному світі найбільше ціняться саме ці soft skills – вміння заводити знайомства і можливість порозумітись із різними людьми та різними культурами. В музичній сфері це особливо актуально. В США вже давно є таке поняття як "unsolicited music" – тобто це артист чи музика, з якою лейбл ніколи не працював або артиста ніхто не порекомендував. Поштові скриньки букінг-агенцій та фестивалів заповнені тисячами листів та треків, але їх просто ніхто не слухає. Вас мають знати та рекомендувати. А отримувати потрібні знайомства треба саме на тематичних музичних заходах.

Я не музикант, просто поряд проходив. Чому мені потрібно прийти на цю конференцію?

Якщо ви – музичний прихильник або задумувались над тим, щоб допомогти з менеджментом гурту вашого брата, тоді вам точно потрібно приходити. З перших вуст ви дізнаєтесь, як працює музична індустрія, які ресурси потрібно мати та на що робити акцент у вашій роботі.

Крім того, ми обрали дуже особливу локацію – мультимедійну виставку Samskara з графічними роботами всесвітньовідомого Андроїда Джонса. Саме ця виставка прикрашає фестиваль Burning Man і вже декілька років "подорожує" світом. Вхід на неї коштує так само, як і на нашу конференцію. Але якщо ви оберете саме наш захід, то отримаєте два в одному – нові знання та знайомства, а також можливість відвідати неймовірно технологічну експозицію із найяскравішим артом сучасності.

Квитки на Music Conference Ukraine:

https://2event.com/ru/events/1581647

Подія у соцмережах:

https://www.facebook.com/events/345863046204568/

Думки, висловлені у рубриці "Думка/Мнение", передають погляди самих авторів і не обов'язково відображають позицію Neformat.com.ua

Neformat.com.ua ©