24 серпня в Україні запрацює видання Mixmag Україна

Франшизу культового британського видання про електронну музику придбала київська музична агенція Go West Bureau, співзасновниками якої є брати Олександр та Олексій Варениця.

"Придбання франшизи Mixmag — це важливий крок у рамках нашої загальної стратегії з побудови двосторонніх дружніх, творчих та ділових зв’язків між українською сценою та міжнародним ринком", — кажуть у Go West. 

У пресрелізі компанії також йдеться про те, що окрім можливості запуску україномовного сайту варто чекати ще й на так звані "розширення ліцензії". Так, у деяких країнах під брендом Mixmag відбуваються вечірки та освітні події; працюють однойменні радіо, тікет-сервіси та академії. 

Наразі у Go West не готові назвати учасників редакції або імена героїв публікацій, однак загальний вектор видання вже визначили. 

"Ми плануємо висвітлювати українську електронну сцену та ді-джей культуру в усьому її різноманітті. Видання Mixmag історично завжди вирізнялося з-поміж інших медіа про танцювальну музику тим, що не займало явної контркультурної, або навпаки, поп-орієнтованої позиції. Його філософія ще з моменту зародження в 1983 році скоріше спрямована на об'єднання і повагу до всіх жанрів музики, ніж на елітарність та вузькоспрямований інтерес. Саме тому Mixmag'у вдається ось уже 40 років бути головним рупором електронної сцени, і саме тому ця франшиза користується такою популярністю в усьому світі.

Тому в тому, що стосується контенту, ми будемо намагатися дотримуватися балансу і писати як про андеграундні релізи, артистів, клуби, явища, так і про більш комерційні.

Ба більше, ми вирішили свідомо відмовитися від функції головного редактора сайту. У нас буде випусковий редактор, команда запрошених авторів і медіаменеджмент, який керуватиме розширеннями франшизи з точки зору бізнесу. Таким чином ми і хочемо домогтися максимальної об'єктивності та широти спектра висвітлюваної музики", — пояснив у коментарі Неформату Олексій Варениця.

Нік Стівенсон, керуючий директор Wasted Talent, які й володіють франшизою Mixmag, активно підтримує українців. Так, у грудні 2022 року команда Mixmag UK організувала фандрейзинговий івент за участі ді-джея Карла Кокса, на якому вдалось зібрати 27 000 фунтів для цивільних громадян, що постраждали внаслідок російської агресії. А Mixmag Україна, за згоди Ніка, планує перераховувати частку прибутку від франшизи на ініціативи з психологічної допомоги українцям. 

"У ролі найновішої та найважливішої локації для найбільшого у світі бренду танцювальної музики та медіа Mixmag Україна подарує надію, прагнення, амбіції та мотивацію українським ді-джеям, продюсерам, промоутерам, танцівникам, клаберам, тусовникам та шанувальникам електронної музики. Мир, любов, єдність і повага є основами світової електронної музичної сцени, і це буде базовим посланням, яке Mixmag Україна поширюватиме через свої новини, матеріали, статті та події в рамках висхідної глобальної родини Mixmag", — зазначає Нік Стівенсон. 

Mixmag — найбільше у світі медіа, присвячене танцювальній електронній музиці та ді-джей культурі, яке цього року відзначає своє 40-річчя. 1 лютого 1983-го в Лондоні світ побачив перший номер друкованого журналу Mixmag. Впродовж 80-х та 90-х він був головним рупором бурхливо зростаючої британської електронної сцени за керівництва поважних редакторів — ді-джея Дейва Сімена та журналіста, письменника Дома Філліпса, який трагічно загинув у джунглях Амазонії під час журналістського розслідування у 2022 році.

У 2017 році Mixmag придбала лондонська компанія Wasted Talent LTD., що фокусується на співпраці з комерційними брендами та інтегрує їх у музичну індустрію завдяки власній потужній мережі контактів та медіа. Наразі Wasted Talent LTD. володіє трьома ЗМІ: Mixmag Media LTD., журналом про важку рок-музику Kerrang! та журналом/сайтом The Face, що поєднує попкультуру, музику, моду та активізм. Серед клієнтів Wasted Talent: Netflix, Spotify, Adidas, Burberry, Saint Laurent, Farfetch та інші.

Саме Wasted Talent перетворили поважне та найстаріше музичне видання про ді-джей культуру на потужну франшизу, яка наразі містить майже два десятки локалізацій у провідних країнах світу: Франції, Японії, Бразилії, Нідерландах тощо.

Підписатись на сторінки Mixmag Україна можна за посиланнями:

https://www.facebook.com/MixmagUkraine
https://instagram.com/mixmag_ukraine