YouTube - світова сцена для музикантів

Раніше ми вже писали, як музикантам просувати творчість гурту загалом, і більш детально пояснювали, як все це працює в Instagram. А сьогодні маємо кілька порад для тих, хто вже використовує YouTube або тільки збирається. 

У матеріалі, підготовленому експертами Академії відеоблогінгу AIR Academy, ви знайдете вагомі аргументи використання YouTube як можливості для просування музикантів. Дізнаєтеся, за якими параметрами аналітики варто стежити, перш за все, щоб розуміти результати, і що робити на YouTube не варто.

Трохи статистики, яка говорить сама за себе:

  • 2 млрд — кількість щомісячних відвідувачів відеохостингу № 1 у світі.
  • 5,2 млрд завантажених відео.
  • YouTube - головний спосіб для відкриття нової музики серед користувачів від 16 до 44 років (Midia, 2018).
  • Серед покоління Z YouTube - безсумнівний лідер серед всіх стрімінгових платформ (Google, 2018).
  • Фани шукають контент крім кліпів — записи концертів, мешапи, кавери, реакції, пародії (YouTube Music Ad Hoc, 2018).
  • 91% глядачів музичного контенту на YouTube, які протягом останнього року оплачували музичні продукти або послуги, дивилися перед цим неофіційні відео про пов'язаного з ними артиста (Google, 2018).

Як музикантові використовувати все це на свою користь, ми детально розбираємо на курсі "YouTube для музыкантов".

Аналітика YouTube для музикантів

За найсвіжішою статистикою, музичний контент — найпопулярніший за середньою кількістю переглядів і найкоротший за тривалістю. До того ж у плані вигідності музичний контент є одним з найпривабливіших. Інвестиції у розкрутку музичного каналу або особистого каналу артиста повертаються з високою віддачею за рахунок великої кількості переглядів і монетизації отриманого залучення за межами платформи.

1_PrUPxmfj0h7UFhCFfMycNw

Музичні відео займають порівняно невелику частку роликів, але генерують багато переглядів. Так, пісень і кліпів — усього 5% від усього контенту, але вони принесли 20% усіх переглядів. У рейтингу роликів, які набрали понад 1 мільярд переглядів, музичні, безсумнівно, домінують. А в цілому картина за категоріями виглядає так:

1_PR8vSAh5Ocs8cXBQwbJ3XQ

Ви помічали таку особливість — тривалі музичні ролики, наприклад, сети або компіляції, на сторінці пошуку зазвичай розташовуються вище? Це тому, що на них навіть при схожій назві більше часу на перегляду, вони для YouTube - еліта. Чому платформа надає перевагу роликам, які глядачі дивляться довго, здогадатися нескладно. Разом з утриманням аудиторії на майданчику є також пряма фінансова вигода. Прагніть "потрапити в милість", набираючи якомога більше хвилин переглядів кожним роликом і каналом в принципі.

До речі, аналітика аудиторії допоможе зрозуміти, хто вас слухає. Це дозволяє чітко вибудовувати позиціонування, знати, кому ви доносите свій творчий посил. А ще чітко визначити, де краще робити концерти, продавати мерч тощо. Глибше занурення в аналітику і про те, як музиканту використовувати все це на свою користь, ми детально розбираємо на курсі.

А наостанок кілька порад, що не потрібно робити на YouTube

Кожен шлях починається з помилок, і музичний бізнес / не виняток. Ми виділили топ-7 помилок, які властиві більшості музикантів:

  1. Використання накруток. YouTube регулярно проводить перевірки та, як результат, чистки. Якщо у вашого відео буде мільйон переглядів, але цифра не відповідатиме реальності, ніякої практичної користі ви не отримаєте. А ось проблеми з відеоплатформою — цілком.
  2. Сподіватися на удачу. Вкласти великий капітал у зйомки відео недостатньо, якісний продакшн становить лише частину всієї роботи. Головна проблема більшості музикантів — відсутність бюджету на заплановане платне просування, щоб про ролик дізналися якомога більше людей.
  3. Будь-якими правдами та неправдами потрапити у Тренди. Багато артистів буквально впевнені, що Тренди зроблять їх всесвітньо відомими, але це не відповідає дійсності.
  4. Використання YouTube як відеохостингу. YouTube вже давно увійшов в ранг соціальних мереж. Сьогодні для успішності каналу недостатньо просто постити відео: важливо комунікувати зі своєю аудиторією. Саме від ком'юніті і його відгуку залежить ваш подальший успіх.
  5. Акцент на один стрімінговий сервіс. Не у всіх шанувальників вашої творчості є Apple Music, тому, вказуючи лише один лінк, ви самі обмежуєте кількість вашої потенційної аудиторії. Вказуйте альтернативні варіанти, наприклад, Google Play Music, Spotify і т. д.
  6. Нехтування оформленням. Будь-який користувач губиться у розмаїтті контенту, але яскрава і неординарна обкладинка змусить його подивитися саме ваш ролик. Людина, в першу чергу, дивиться на картинку, а потім вже читає назву ролика і вирішує, чи дивитися його. Використовуйте це на свою користь.
  7. Боятися фейковий дизлайків. Фейкові дизлайки не є вирішальним фактором у питанні зниження відео у рекомендаціях. Є куди більш важливі фактори, що впливають на алгоритми YouTube, тому зосереджуйтесь на якості контенту, а не на параної отримати дизлайк.

Створюйте і займайтеся розвитком вашого музичного каналу, наповнюючи його якісним контентом, плануйте органічне і платне просування наперед, активно спілкуйтеся та залучайте у процеси свою аудиторію. Тоді слухачі залишаться з вами не тільки в онлайні, але й офлайн.

Дізнатися більше інсайтів з просування YouTube-каналу можна на офіційних сторінках AIR Academy:

https://www.facebook.com/academy.air.io/
https://www.youtube.com/channel/UCfzaH_fgpUU-ixhME-cPyEA
https://academy.air.io

Neformat.com.ua ©