Як виживає український музичний бізнес: JAM

З самого початку війни мережа музичних магазинів JAM вимушено припинила роботу, але використала цей час, аби написати усім своїм постачальникам музичного обладнання та попросити їх припинити діяльність на росії. Зараз же мережа частково відновила діяльність. 

Насамперед ми вирішили дізнатися, якими є результати спілкування з виробниками та постачальниками музичного обладнання. 

"Мушу сказати, що переважна більшість компаній дійсно демонструє солідарність з нами, висловлює слова підтримки та активно покидає потопаючий російський корабель ринок. Вважаю що ми вже можемо говорити про високий ступінь ізоляції росії від сучасного ринку музичних інструментів. Далі буде)

Як індикатор ефективності таких дій можу навести приклади, коли місцеві російські дистриб’ютори (що мають статус офіційних представників певних брендів), маніпулюючи своїм статусом і назвою компанії, що схожа/або включає назву бренда, з піною у рота, всім намагаються довести, що товари у них будуть, а вони ніби просто мають "тимчасові логістичні проблеми". Запевняю, ми спілкуємось безпосередньо з компаніями-виробниками, і якщо вони кажуть, що припиняють поставки товарів, то так воно і є. Тому якщо чуєте вище вказані закиди від якогось умовного "ООО Ямаха мюзік раша", перш ніж вбачати тут зрадоньку, раджу згадати, що ми воюємо з найбрехливішим у світі ворогом, чия схильність до маніпуляцій і відвертої брехні має космічні масштаби", - розповідає Артем Кривенко, редактор JAM Music Magazine. 

Водночас компанія JAM налаштована рішуче та вірить в остаточну перемогу України, тому поступово відновлює діяльність там, де це можливо, зокрема йдеться про онлайн-торгівлю. В особливому режимі працює магазин Yamaha в Івано-Франківську, окрім того, планується відкриття магазину JAM у Києві.

"Працювати в нинішніх умовах нелегко, але цілком можливо. Найскладніше сьогодні – це, звичайно, безпека і логістика. І якщо безпечним наше місто (ред. Київ) успішно роблять міська влада, підрозділи ТРО, ЗСУ і ДСНС, а також здоровий глузд, то вже логістику забезпечує Нова Пошта, ці хлопці рятують бізнес і в карантин, і у війну. Сьогодні наш інтернет-магазин працює майже у звичайному режимі, хоч і чекати на товар доводиться трохи довше. Війна все-таки".

Артем Кривенко наголошує, що економіка України має працювати, наскільки це можливо: 

"Насправді підтримувати треба всі українські бізнеси, не тільки музичні чи навколомузичні. А бізнеси, своєю чергою, мають підтримувати економіку і ЗСУ. Сьогодні важливо, щоб абсолютно всі компанії, які мають змогу працювати, робили це. Співробітники мають отримувати зарплатню, держава – податки, економіка має працювати. А музиканти повинні мати всі умови для написання нових актуальних хітів на кшталт "Байрактар", тут наш магазин максимально стане у пригоді"

З огляду на мінливість ситуації, у JAM не готові говорити про наслідки війни для музичних бізнесів, але впевнені, що "потужний потенціал та тяга до музичної творчості нашого народу" допоможуть цьому сегменту відродитися. 

Нагадаємо, раніше ми вже писали про те, як виживає український музичний бізнес в умовах війни на прикладах одеського магазину вінілів Ideal Sounds та звукорежисера Макса Товстого.