Обзоры по автору Єгор Фелюст

They Came from Visions — The Twilight Robes (2024)

П’ять років тому українська блек-метал сцена поповнилася іменем They Came from Visions. Це гурт, який удало зберігає анонімність із 2019 року й створює блек-метал без передбачуваних елементів і чітких референсів.

Guerilla Noir — Пил (2024)

23 лютого кияни Guerilla Noir презентують свій перший повноформатний альбом "Пил". Ця важка робота виходить до другої річниці повномасштабного вторгнення й переповідає історію ліричного героя, який зазнав окупації, катувань і врешті загинув.

White Ward - False Light (2022)

Чим примітний третій повноформатник одеситів White Ward та що стало з нуарним вайбом, аналізує Єгор Фелюст.

КАТ — Поклик (2022)

Наш колега і рецензент Єгор Фелюст увесь цей час не покидав рідний Чернігів, проживши там не один тиждень без світла та у постійній небезпеці. Як тільки енергопостачання відновили, однією з перших справ, яку зробив Єгор — послухав альбом КАТ "Поклик" та написав на нього рецензію.  

N█O — Fallen (2021)

Як змінилися та чи змінилися взагалі кияни N█O на новому повноформатному альбомі "Fallen" та до чого тут німецький блек-метал — розмірковує Єгор Фелюст.

Guerilla Noir — Into the Void (2021)

Guerilla Noir, проєкт, створений учасниками київського фолк-панк шабашу O'Hamsters, випустив дебютний мініальбом "Into The Void". У тому, як частина авторів хіта "Плыли и дрочили" зробила кросжанровий реліз і чи вдалося їм рівномірно розподілити інфлуенси, розбирався Єгор Фелюст.

Yotsuya Kaidan — Четыре письма эльфу (2021)

Yotsuya Kaidan повернулися із новою іпішкою після трирічного мовчання та реюніону. Єгор Фелюст розмірковує, у якому напрямку зараз рухається гурт та чи вдалося ЕР вийти із тіні дебютного повноформатника "Крошка-комета".

Sick Solution - Hardcore Samurai (2021)

Sick Solution випустили перший серйозний реліз із потенційною заявкою на один із найкращих тематичних альбомів року. Що хардкор-самураї можуть запропонувати за 11 хвилин, до чого тут грув, бітдаун, The Devil Wears Prada, Norma Jean та Fall Emotions, розповідає Єгор Фелюст.

serpents. — serpents. (2021)

Єгор Фелюст у рецензії на дебютний альбом львівських емо-панків serpents. досліджує феномен п’ятої хвилі емо та яке місце цей гурт у ній займає.

Këkht Aräkh — Pale Swordsman (2021)

Через два роки після випуску дебютного альбому, один із найяскравіших нових проєктів української блек метал сцени Këkht Aräkh, презентує новий повноформатний альбом "Pale Swordsman". Розберімося, як автор впорався з покладеними на нього вантажем очікувань та вимог.

White Ward - Debemur Morti (2021)

White Ward випустили новий мініальбом і він став 200-м релізом на лейблі Debemur Morti Productions. Розповідаємо, чому цей реліз не можна пропускати. 

Raw Grip - Kaleidoscope (2021)

Чи виправдалися чотири роки очікування нового матеріалу від тернопільських мат-панків Raw Grip? Розмірковував Єгор Фелюст.

Triple Jump — Kid (2021)

Яким вийшов другий мініальбом Triple Jump та яке місце він займає у вітчизняній ніші емо-панку? Розбирався Єгор Фелюст. 

Telema — Lost People Crying Loud (2020)

Наш рецензент Єгор Фелюст продовжує досліджувати молоді команди, що діють у рамках мелодійного металкору та активно випускали релізи минулого року. 

Severoth — Vsesvit (2020)

Який напрям у п’ятому альбомі вибрав Severoth? Докладніше в рецензії від Єгора Фелюста.

Creators — Dogma (2020)

Creators — це спроба наслідувати Architects чи все ж щось більше? Розбираємося разом з Єгором Фелюстом. 

Try Lying Awake — Nothing Makes Me Laugh (2020)

Винахід нових жанрів із чіткими рамками та описом в епоху тотальної зміни парадигм кожного дня — невдячна справа. Декілька років тому я писав, що новим витком розвитку металкору буде нюкор/ню-металкор, що замішаний на ню-металі та мелодійному металкорі.

They Came From Visions — Cloak of Darkness, Dagger of Night (2020)

Скільки всього мовилося про сумний і трагічний вплив високосного 2020-го на музичну індустрію — хоч греблю гати. Але там, де масово гине одне, створюється надзвичайно сприятливий ґрунт для іншого.Сьогодні говоримо про дебютну роботу анонімних блекерів They Came From Visions

State 62 — В поисках нового дома (2020)

Яким би жахливим для індустрії не був минулий рік, він подарував багато нових імен, що, безперечно, говорить про одне — попри все сцена і далі живе. Можливо, те, що мертве, померти знову не може, але нехай про це говорять скептики або любителі вічно хоронити ту чи іншу музику. Нова кров постійно прибуває. Сьогодні говоримо про її представників — гурт State 62

Вампырь & Naubât — Wolfstanz split (2020)

Єгор послухав спліт Вампырь з Naubât та розмірковує не лише про почутий матеріал, але й про естетичну складову українського проєкту. 

Dogs Have No Hell — ... и сон прервала явь (2020)

Після кількарічної паузи чернігівський блекенед хардкор гурт розродився другим повноформатним альбомом. Слухаємо, що з того вийшло.

Uvaga — Очевидно (2020)

Uvaga — тернопільська хардкор-команда, яка не цурається актуальних соціальних тем у ліриці. Розповідаємо, чим ще запам'ятався їхній дебютний мініальбом. 

Everase — Go For Broke (2020)

Український metalcore гурт у червні презентував дебютний повноформатний альбом "Go For Broke". Розглядаємо плюси та мінуси цього релізу. 

Льон — З Живого Джерела (2020)

На початку літа atmospheric black metal проєкт Льон видав дебютний альбом "З Живого Джерела", який не лише транслює величезне захоплення автора полтавською природою, але й передає його слухачеві.