Рецензії

Таку музику хочеться чути у високих налаштуваннях, аби знати точно – я не впущу ні єдиної ноти, ні єдиної паузи з цієї щедрої руки, що стискає струни, примушує клавішні звучати як колись давно, що стрясає тамбурин у закличному й вабливому "трі-кі-ті". З найпершого треку цього колективу те, що зображено на обкладинці "Somatic Schematic", перестає "ввижатися" та стає дійсністю.

aLex veNtilL

Кривой Рог, в последнее время, имеет все шансы стать одним из ярчайших городов страны в контексте хардкор-сцены. Пока Одесса и Киев испытывают разной степени стагнацию, связанную с неким застоем крови (большинство групп запускаются одними и теми же людьми, что призывал изменить один из таковых со сцены Маяк Феста), Кривбасс притягивает в "движ" всё больше молодых и дерзких. Поэтому "Demo 2018" новой группы Baldies, при участии Калины (для КР он что-то вроде Лэфта в Одессе) из одной из немногих кроссовер-трэш команд Украины Hellcome, не могло пройти незамеченным.

Трохи більше ніж за рік після виходу повноцінного LР "V$TAVЛЯЄ" вийшов другий реліз BRAT. Цього разу EP, у якому начебто нічого сильно не змінилося — виконавець перебуває все на тій же хвилі та у тих же традиціях.

Скоріш за все, не мені одному здається, що розвиток вітчизняної психоделічної сцени завжди проходив якось окремо від інших жанрів. Я не є ньордом у цій сфері, котрому відомо, що "на початку 80-х у Києві існував гурт, що видав альбом, котрий випереджав свій час на декілька років, але розпався він через 10 хвилин після дебютного виступу й окрім самих музикантів про нього відомо тільки мені". Тому, наведені нижче твердження будемо вважати за остаточні. У будь-якому випадку, це така річ, котру можна обговорювати та критикувати, при нагоді для виявлення істини, вірно?

У нинішніх реаліях грати суворий панк в Україні стає необхідністю, а не просто модою. Втім, це, радше, необхідність моди на необхідність. Що? А те, що протестний дух здебільшого дорівнює тому, щоб сходити на рейв/гіг, розпити алкоголь, вжити заходів для зміни реальності лише у своїй голові, а не у своїй країні, і різним сортам словоблуддя від словоблудів різних сортів у соцмережах: вінець контркультури, аплодисменти.

Номінально історія українсько-польського колективу Bastard Disco починається у 2015 році, через рік після того, як вокаліст Юра Касьяненко переїхав з Києва до Варшави. Але я почну трохи раніше, тому що це рецензія для neformat.com.ua, і в передісторії цей ресурс відіграє свою роль.

aLex veNtilL

Киевляне Blackmail — давно не новички на сцене. Команда посещала Одессу с концертом ещё в 2012, но с тех пор немало воды утекло мелкими релизами группы. Тем не менее, полноформатным альбомом "Unworthy of a Man's Name" коллектив разродился только в прошлом году, о чём и пойдёт речь ниже.

Гурту АННА цьогоріч виповнюється, на секундочку, 17 років. Важко уявити, що в наших реаліях одна з найстаріших і одна з найпопулярніших команд у країні досі виступає та продовжує збирати величезні зали. Певною мірою, це все пов’язано з любов’ю слухачів, певною мірою з гучним іменем, але в цілому всі хочуть вкотре почути старі хіти з дебютного релізу "Карматреш".

Чотири роки тому на австрійських теренах з'явився проєкт Cluster Lizard і, власне, що б йому тут робити, якщо продукт з Відня? Але, ця саспенс-електронщина має безпосереднє відношення до України та дуже щільно з нею взаємодіє не тільки за допомогою культурних зв'язків. Нумо з'ясовувати, чому.

Існування стонеру в його чистому вигляді, майже без домішок, у новітні часи просто неможливе. Можуть це дозволити собі лиш старовинні гіганти стилю, яким можна пробачити цей весь паразитизм на пентатоніці. І то, всі вже або глибоко в космосі самих себе, або грають якесь другосортне невідомо що для задоволення потреб в кокаїні, дівчатах/чоловіках чи грошах.