Bandcamp допоможе музикантам видавати вініли

Bandcamp - інтернет-магазин музики, який є також платформою для розкрутки музикантів, пропонує останнім нові можливості. Йдеться про запуск нового сервісу, який має значно полегшити видання релізів на вінілі. 

як йдеться у прес-релізі компанії, продажі платівок на Bandcamp за останні п'ять років зросли на 600%, і щомісяця на сайт додаються ще 3,5 тисячі унікальних альбомів на вінілі. І все ж більшість нової музики не доступна на платівках. Тільки 9% альбомів, які продавалися на Bandcamp у 2018 році, запропонували вінілову версію, і тисячі з них розпродані та, мабуть, навряд чи будуть видані знову. Причина такої ситуації — і все зростаючих недоотриманих доходів виконавців — це те, що виробництво вінілу залишається непростим. Це дорога і ризикована справа, що може бути неймовірно трудомісткою, а особливо, якщо музиканти роблять це вперше.

Саме тому Bandcamp вирішив запустити власну ініціативу для розв'язання цих проблем. Це новий сервіс з виготовлення вінілів, який має спростити фінансування, виробництво та розповсюдження вінілів. Не маючи жодних авансів чи інвестицій, виконавець або лейбл можуть створити вінілові кампанії (щось на зразок краудфандингу) і починати приймати замовлення майже відразу. Як тільки вони досягають своєї мінімальної мети, Bandcamp друкуватиме їхні записи та відправлятиме замовникам. 

Нова послуга, за твердженням компанії, виключає ризик, оскільки замовлення фанів фінансує саме видання, а не виконавців чи лейбл. Вона також усуває труднощі, оскільки Bandcamp сам видаватиме записи, друкуватиме конверт і навіть відправляємо реліз до фанатів (включно з цифровими замовленнями). При цьому повний контроль дизайну та ціноутворення залишиться у виконавця, до того ж Bandcamp не отримуватиме авторські права на запис. Компанія додає, що їхній виробничий партнер має більш ніж 60-річний досвід роботи з вінілом, тому записи виглядатимуть і звучатимуть чудово.

Сервіс вінілів Bandcamp буде відкритий для всіх виконавців і лейблів цього року, але сьогодні вже можна оцінити чотири пілотні кампанії, які дають уявлення про те, що можливо реалізувати за допомогою цього сервісу.