Новости

Рівненський post-hardcore гурт презентував новий сингл "if" та відео на нього.

 

За словами музикантів, "if" — один із найстаріших треків, створених гуртом ще на початку творчості, але відкладений у "довгий ящик" через брак тексту. Композиція, як і попередня "F/Б", була записана на студії Олексія Казанцева. Над відео працював тандем Олександра Матвєєва та Романа Шикунця.

"Наша робота присвячена творчості видатного письменника та поета Редьярда Кіплінга, який у свій час написав заповідь "справжньої людини", яка залишається собою незалежно від обставин. Цей образ був і залишається актуальним досі. Вистояти на грані неможливого, сконцентрувати всю силу волі, вірити в себе та бути чесним, як з оточенням, так і із самим собою, не піддаватися стадному інстинкту. Це бачення світу через призму власного "Я", — розповіли музиканти в коментарі нашому виданню.

Музиканти зазначають, що мають ще один схожий за концепцією трек на слова Василя Симоненка "Пророцтво 17-го року". 

11 серпня команда виступатиме на рівненському івенті у рамках Туру КайФАЙНЕмо від фестивалю Файне Місто за участі гуртів Motanka, Epolets, Space Of Variations і One Light Inside. 

icarus driver — рівненський постхардкор гурт. На їхньому рахунку три сингли.

icarus driver у мережі:

https://icarusdriver.bandcamp.com/
https://soundcloud.com/icarusdriver/
https://www.facebook.com/icarusdriverband/
https://www.instagram.com/icarusdriverband/

- [ Neformat.com.ua ]

Одеський проєкт випустив нову композицію "4", присвячену розвіднику Ярославу Журавлю.

"Це відповідь на ситуацію з розвідником Ярославом Журавлем, який загинув у зоні проведення ООС після чотирьох днів відсутності евакуації та допомоги. Створення композиції було спонтанним, концентрованим і вклалося менше ніж у три години, але нам важливо було висловити свою позицію", — розповіли в коментарі нашому виданню музиканти гурту.

Наразі дует накопичує матеріал для нового релізу, презентація якого має відбутися восени.

Нагадуємо, останній альбом Casa Ukrania випустили в жовтні минулого року, рецензію на котрий можна прочитати за посиланням.

Також дует є частиною великого матеріалу присвяченого знаковим дарк-фолк проєктам України.

Casa Ukrania — одеський дарк-фолк/ембіент/тріп-хоп дует, що виник на початку 2015 року. Дискографія команди налічує три альбоми: "Terra Ukrania" (2015), "Ouroboros" (2017) та "Ofira" (2019). Також гурт має кліп на композицію "The Path".

Casa Ukrania у мережі:

https://casaukrania.bandcamp.com/
https://soundcloud.com/casaukrania/
https://www.facebook.com/casaukraniamusic/

- [ Neformat.com.ua ]

Український industrial/ambient/drone ванменбенд презентував другий повноформатний альбом "Ornate".

Творець проєкту Миколи Кауфман створював реліз із зими цього року до квітня у домашніх умовах та за допомогою цифрового обладнання. У деяких треках, музикант використав власні семпли. На останніх двох композиціях присутній вокал виконавця. Також він повністю займався зведенням та мастерингом релізу.

"Цей реліз не мав якоїсь дуже чіткої та окресленої концепції, але більшість треків приблизно про одне й те саме. Записував я їх, спираючись на приблизно одну й ту ж емоцію. Вони, загалом, про не дуже конкретний образ людини та умовну ситуацію, що з цією людиною пов’язана. Перші три треки це описують своїми назвами.

Самі назви писав як одну невелику поему, яка б і малювала цю картину. Назви між собою поєднані в деяких місцях. На написання надихало місто, точніше ті двоякі відчуття від зіткнення з ним у різних його проявах", — розповів у коментарі нашому виданню Микола.

Обкладинку музикант робив власноруч.

У майбутньому виконавець планує випустити ще один реліз проєкту Dépaysement та працює над музикою до сайд-проєкту.

Dépaysement — індастріал/дрон ванменбенд Миколи Кауфмана, що був заснований у 2019 році. Дискографія нараховує два мініальбоми та два повноформатні релізи. Микола сам займається записом усієї музики, дизайном обкладинок, мастерингом і т.д.

"Я орієнтувався не стільки на якийсь конкретний жанр, а, радше, просто на великий пласт різної експериментальної постіндастріал музики. Це дає можливість виразити що завгодно, як текстовим наповненням, візуальним (обкладинкою), так і музикою. Щодо моїх попередніх релізів, найперший "Ceremony" та другий "Isolation" на 50 хвилин, що вийшов трохи пізніше, ближчі до нойзу та дроуну, а невеликий реліз, що я випустив після цього під назвою "Ambrosia" задумувався як щось більш спокійне та мелодійне, як ембієнт. У крайньому ж релізі переважає індастріал техно.

Щодо інших виконавців — мене дуже надихала музика таких людей, як Croatian Amor, Prurient (а також його проєкт Vatican Shadow), Internazionale та колективів Daughters, Have a Nice Life, Ramleh та ін. Музика багатьох із них дуже відрізняється з кожним релізом та не має якогось чіткого жанрового обрамлення", — додає музикант. 

Dépaysement у мережі:

https://depaysement.bandcamp.com/

- [ Neformat.com.ua ]

Новий житомирський shoegaze гурт презентував першу композицію "XX​.​XX — III​.​XIV".

Реліз гурт створював на власній репетиційці. Накопичення відбувалося у Житомирі протягом травня.

"Ми прагнули отримати максимально живу картинку, але насправді, до отриманого результату в нас самих є питання", — розповідає в коментарі нашому виданню вокаліст/басист гурту Валерій "Марік" Зубрицький.

За словами гурту, ця пісня не про скиглення та шмарклі, вона про спогади: теплі, кольорові та різноманітні. Такий настрій покликана відображати й обкладинка, створена Валерієм. А от назва "III.XIV", як зазначають музиканти, це своєрідна точка відліку "сприйняття себе тим, хто ти є".

У найближчому майбутньому гурт планує дати виступи-презентації: 8 серпня у Житомирі та 14 серпня у Києві.

XX.XX (читається як двадцять.двадцять) — житомирський альтрок/шугейз гурт, створений восени 2019 року учасниками місцевої музичної сцени. На рахунку, поки що, мають один сингл.

Учасники гурту: 

  • Валерій Зубрицький (Марик) — вокал, бас-гітара
  • Дмитро Прохоренко — гітара
  • Василь Лютко — гітара
  • Сергій Ковчан — ударні

XX.XX у мережі:

https://facebook.com/xx.xxband/
https://xxxxbandua.bandcamp.com/
https://www.instagram.com/xx.xxband/

- [ Neformat.com.ua ]

Дніпровська хіп-хоп виконавиця презентувала новий трек "Я не жартую".

Традиційно, запис проходив на студії KS Records, що розташовується в селищі Братське Дніпропетровської області. Саунд-продюсуванням займався давній знайомий виконавиці, одеській бітмейкер Shozabeat.

"Сам текст я написала дуже швидко, буквально за день і музику ми зробили за декілька днів. Аранжування робили вже після запису. Мені захотілося додати в цей сингл щось особливе, і я подумала, що це мають бути скретчі. Поєднати звучання нової школи з класичним елементом хіп-хоп культури, з огляду на мій досвід попереднього проєкту Олдскульний Ніндзя, було достатньо логічним, хоча водночас і ризикованим, але я без сумніву взялася за діло. Власне, саме через скретчі ми були вимушені затриматися з датою випуску майже на 2 тижні, їх ніяк не могли напилити. В результаті Shozabeat взявся за весь процес і додав ту саму вишню на тортик", — розповіла в коментарі нашому виданню виконавиця.

За словами авторки, головний концепт нового треку — закоханість:

"Зі мною сталася божевільна річ — я закохалася, а коли в серце бахкають як з арматури, може статися, що завгодно. Я сіла писати пісню і вирішила написати її своєму чоловікові. Взагалі, я не з тих, хто зранку з усмішкою бажає "доброго ранку" або щедрий на ніжні та добрі слова. Доволі рідко говорю про свої почуття і проявляю емоції, які є всередині. Тому я вирішила сказати про все через музику".

Над обкладинкою працював учасник гурту Кімната Гретхен, гітарист Олександр Алексєєв. Олів Тауд детально розповіла про історію її створення:

"Спочатку для обкладинки хотіли замовити великий весільний торт і рознести його вщент, у стилі "Молоко, мюслі", а потім вирішили, що занадто багато їжі стало в українському репі, тому взяла в руки автомат. Зброя в цьому контексті підкреслює мій серйозний настрой щодо сказаного в пісні, і до того ж, це моя тема, люблю коли на білі форси падають гарячі гільзи".

У найближчому майбутньому реперка планує випустити декілька синглів, один з яких має бути з українським виконавцем, ім’я якого поки в таємниці. Паралельно з цим, Олів Тауд дебютує як продюсерка неназваного проєкту, перший трек якого буде презентовано вже 3 серпня. 

У новому альбомі виконавиця планує поекспериментувати: 

"Точно скажу, що ми не будемо заганятися в конкретні рамки й робити музику лише в одному стилі. Завжди тримаю в голові слова, які сказав Afrika Bambaataa: "головне в хіп-хопі — розвиток". Ми з командою постійно працюємо над багажем наших знань щоб не стояти на місці. Зараз я тісно працюю з Олегом Бурлею — менеджером та драмером, який допомагає мені організовувати весь технічний процес і генерує нові ідеї. Власне, з його ініціативи ми й почали роботу над альбомом. Альбом буде вбивчим, бо в нас багато патронів і всі вони хочуть на волю".

Нагадуємо, Олів Тауд фігурує в нашій статті, присвяченій діяльності музикантів під час пандемії коронавірусу.

Більше українських дівчат-виконавиць репу й не тільки шукайте в нашій статті "20 українських дівочих проєктів".

Дніпровська реп-виконавиця Olive Taud раніше була відома, як Олдскульний Ніндзя. У 2019 дівчина вирішила змінити звучання проєкту на більше сучасне й тому стала писати музику під новим іменем. Варто додати, що проєкт Olive Taud виконавиця позиціює, як абсолютно окремий, не пов’язаний з Олдскульний Ніндзя. Наразі на її рахунку кілька синглів.

Olive Taud у мережі:

https://www.facebook.com/olivetaudua/
https://www.instagram.com/iamolivetaud/
https://soundcloud.com/olivetaud
https://www.youtube.com/olivetaud

- [ Neformat.com.ua ]

Українсько-німецький noise pop, industrial гурт презентував перший трек "Am I" та оголосив дату прем’єри дебютного однойменного альбому, що вийде за підтримки британського лейбла MIC — 18 вересня 2020-го.

До складу гурту входять два українці — вокалістка, авторка текстів Люся Зоря (Slow Ride Home), інструменталіст Міша Шкурата та один німець — Флоріан Циммер, також інструменталіст.

"Am I", як і весь майбутній альбом — це суміш локального та глобального світу, що поєднує занурення в історію музики та миттєву безпосередність із невимушеною легкістю", — йдеться у пресрелізі.

Заведенням альбому займався Goldenliustra (Chas, Берлін), а мастерингом - Jason Goz із Transition Mastering.

Tvii Son — спільний нойз-поп проєкт українських музикантів Люсі Зорі та Міши Шкурати із німецьким артистом Флоріаном Циммером, що був створений у Берліні у 2018 році. Наразі дискографія нараховує один сингл, що має увійти до дебютної повноформатної платівки, реліз якої заплановано на осінь 2020 року.

Tvii Son у мережі:

https://tviison.bandcamp.com/

- [ Neformat.com.ua ]

Київський metal гурт презентував новий сингл "Violent​" та екранізував його.

 

Запис відбувався на студії Postmix, накопиченням займався Ілля "Kapitaloff" Іващенко. За зведення та мастеринг відповідав Роман Бондар.

За словами музикантів, нова пісня "не меланхолійна, як можна було б собі уявити з назви гурту. Це абсолютно динамічна англомовна композиція із дещо бунтарським настроєм, тому в ній відчувається певна надія".

"Ми знаємо, всі важко переживають позбавлення звичних свобод та перетворення на інтровертів, деякі значно критичніше, ніж можна було собі уявити. Наскільки оголилися приховані або незвідані грані особистості, лишається здогадуватись. Наша пісня — це історія того, хто на межі та вже почав падати в темряву, але енергійність композиції ясно дає зрозуміти, що це не кінець, а саме боротьба", — говорять музиканти у пресрелізі.

Над обкладинкою працювали Павло Шпак та Анастасія Брайко.

Відео це компіляція живих виступів гурту з власних архівів та матеріалів Олександра Сінкіна.

Нагадуємо, минулого року гурт презентував відео на трек "Red Line". Також на сайті є велике інтерв’ю з колективом. 

Season of Melancholy — гурт з Києва, що утворився у 2013 році. Наразі дискографія налічує декілька синглів та промо-альбом.

Season of Melancholy у мережі:

https://www.facebook.com/seasonofmelancholy
https://www.instagram.com/season_of_melancholy_official/
https://seasonofmelancholy.bandcamp.com/

- [ Neformat.com.ua ]

Громадська Організація "Інститут Звуку" проводить кампанію зі збору коштів на створення "Лабораторії звуку" на базі житомирського заводу "Електровимірювач".

Про ідею створення та перші кроки у коментарі нашому виданню розповіла авторка проєкту Віта Базан:

"Ідея розгорталася поступово. Спочатку розпочалися обговорення з власниками заводу щодо того, як можна змістовно працювати з ревіталізацією заводу "Електровимірювач", оскільки площ багато — 4 тисячі гектарів у центрі Житомира — і є бажання збалансувати бізнес-модель культурною та соціальною складовою. Крім того, на заводі все ще є наукоємке виробництво, яке так само може розвиватися паралельно з інноваційним парком "Вимірювач".

Специфіка проєкту полягає у наданні музикантам резиденції для роботи з електронним звуком. Спершу та мала бути постійною, згодом перетворилася на більш комплексну ідею реалізації 10 денної резиденції для композиторів та композиторок електронної музики з воркшопами, лекціями, джемами та публічною музичною програмою останніх двох днів.

"Вирішили що саме під час резиденції буде закладено та протестовано Лабораторію звуку і якщо треба — модифіковано одразу. Ми також прораховували поєднати за часом проведення резиденції з проведенням фестивалю експериментальної електронної музики АТОМ, який проводиться в Житомирі з 2016 року. Це одна з найцікавіших культурних подій в місті, з дуже якісним освітнім та перформативним наповненням. Фестиваль уже мав частково фінансування з бюджету міста, частково ми думали запускати спільний краудфандинг, і вже в березня отримали згоду на дофінансування від Фонду Відродження. Далі почався карантин, і все зависло, а фестиваль в цьому році скасували взагалі. Але ми свої плани не скасували та з послабленням карантину відновили робити по резиденції", — зазначає Віта Базан.

Інша сторона кампанії — бажання відновити виробництво унікальних інструментів лінійки "Естрадін", що випускалися на заводі. Це синтезатори, електрооргани, звукові перетворювачі, квазіхори, драм-машини, ревербіратори, електробяни. Частина інструментів виявилася на складах заводу, її протестила команда ініціативи та залучила працівників заводу, зокрема і колишніх, аби поремонтувати.

Щоб зрозуміти потреби та потенціал заводу, його площ, Лабораторія звуку відкриється у форматі десятиденної саунд-резиденції V:UNCASE / Вимірювач: розпаковка, що проходитиме з 30 липня по 9 серпня на території заводу, та яка має об’єднати саунд-артистів та артисток, музикантів і музиканток, медіахудожників і художниць, та тих, хто працює зі звуком та електронікою, щоб попрацювати з технічним та візуально-звуковим контекстом заводу. Вона покликана зрозуміти зв’язки між минулою прогресивною технологічною "творчістю в електромузиці" і сучасними експериментами зі створення звуку та інструментів.  

"Краудфандинг — це можливість отримати відгук від людей і ще один спосіб комунікації. Ми не мали часу шукати фінансування завчасно від фондів. Коли ми подали заявку на програму “Культура і спільнота” від Фонду Відродження та отримали згоду на дофінансування, сама ідея Лабораторії дуже трансформувалася. Виходить, що і спільнокошт, і Фонд Відродження вимагають фінальний бюджет лише, коли будуть зібрані кошти й підписуватимуться угоди про надання грантів", — говорить Віта Базан.

Також ми спитали в організаторів, що вони планують робити, якщо кампанія не збере необхідну кількість коштів, адже до її завершення залишилося менш як місяць, а зібрано наразі трохи більше, ніж чверть потрібної суми.  

"Ми все ще націлені довести кампанію до поставленої мети. Резервний варіант — на спільнокошті є опція гнучкого фінансування — треба зібрати не менше 50%,з цими коштами однаково можна розраховувати на дофінансування. Звичайно, з бюджетом у 200 тисяч гривень можна буде якісніше організувати й резиденцію, і лабораторію, і не утискати кожну статтю. Більш вільно почуватися із запрошенням лекторів, забезпечити техніку. Але обираючи між без бюджету і хоча б якийсь бюджет, перше краще. В нас багато класних винагород, про які ще окремо не розповідали — майстер-класи від засновників Інституту звуку, навчання з діджеїнгу від місцевих хлопців з ТСМ, апсайклінг прикраси від художниць-дизайнером Насті Лопатюк та Mava, футболки з дизайнерськими принтами, запрошення на відкриття Галереї звуку", — пояснює Саша Долгій, голова ГО "Інститут Звуку". 

Підтримати ідею можна тут. 

Інститут Звуку — це громадська організація, що була створена у 2019, яка займається концертною та театральною діяльністю та виданням звукозаписів. 

Інститут Звуку:

http://instituteofsound.com/
https://www.facebook.com/instituteofsoundkyiv

- [ Neformat.com.ua ]

Львівський avant-pop/lo-fi проєкт презентував другий повноформатний альбом "Людина доросла".

Детальніше про нього та свій проєкт загалом нам розповів засновник проєкту Павло Олефіренко.

— Як ви записували цей реліз? 

— Цей альбом є продовженням попереднього "Свобода, лінь, радість та сум". До речі, недавно я змінив його обкладинку та порядок слів у назві, до первісного варіанту, який намалював в гостях на вирваному листочку. Як і перший альбом, "Людина доросла" — це збірник записаних композицій за останній роки життя. Більшість з них була записана за допомогою айфону (вбудований мікрофон та мінізвукова irig) та зведена на ньому ж у програмі Garage band.

Наприклад, "Пес" був записаний кілька років тому в дорожніх умовах за допомогою двох іграшкових синтезаторів та калімби, а "3", коли був в гостях в дідуся з бабусею. Я знайшов у них різні гармошки та записав їх разом з Korg monotron, який я часто тоді брав з собою. Взагалі кожна композиція має якусь маленьку історію. В "12" заради одногу бажаного звуку я сидів десь майже годину і намагався одночасно натиснути кілька різних клавіш на синтезаторі, та прокрутити водночас регулятор ділея на правильний кут. "Елон" — цій пісні понад 5 років і вона мала багато різних варіантів, тому довго не міг вибрати, якось сів її записувати та вирішив поекспериментувати з monotron delay і був дуже задоволений простором звуку, який він надав. "На кухне" — кавер на гурт Кино і так вийшло, що дійсно писав її вночі на кухні. "Ода людині" — одного разу я хотів побавитись з одним з моїх синтезаторів, але виявилось, що він "помирає", мені сподобались неочікувані звуки кожної клавіші і я вирішив це зафіксувати. "Vse bude ok" і "Tape surf" це просто імпровізації з лупером, але перша записана на зум рекордер, а друга відразу на касету. З "16" я мучився найдовше, бо не знав, як записати барабани, які собі уявляв, але мені дуже допоміг Атанас з Sex Blender за що йому величезна подяка.

А взагалі "Людина доросла" містить ще більше різних цікавих інструментів та експериментів, ніж мінімалістичний дебютний альбом.

— Чи є в альбому концепція?

— Кожна композиція в альбомі відображає різні емоції, які доводиться відчувати людині під час дорослішання. Відчуття відповідальності за свої вчинки, вже не віриш у Діда Мороза та в прості розв'язання складних питань, сумнів у багатьох речах, безліч питань без відповідей та інше. Але разом з цим приходить самостійність, багато можливостей, свобода. Ця музика — просто мої почуття, які зрозуміліше висловлюються звуком, ніж словами.

— Хто робив обкладинку? 

— Обкладинку робив я сам. Взяв засвічений кадр з плівки, наклав на нього своє дитяче фото і від руки написав "Людина доросла". Це також був чорновий варіант обкладинки для касети, були грандіозні ідеї, але вирішив, що і так теж добре. Цікаво було чути від друзів різні інтерпретації обкладинки, наприклад, щодо шуму навкруги чи повторному надпису наче в школі.

 

— Які подальші плани на цей рік?

— Разом з "Людина доросла" я неспішно працюю над альбомом "Це ж не серйозно" (який вже майже готовий), де будуть уже більш панк-поп пісні. Ще зараз граю з гуртом свої пісні в класичному панковому звуці (гітара, бас, барабани) на соціальну тематику, вже мали кілька концертів у Львові. Також недавно робив експеримент — Пілікаю Оркестр, у якому друзі грали мої партії. Мали дебютний виступ на дні музики у Львові. Плюс активно займаємось гуртом Продукти. Граємо в стилі сучасна українська музика.

— Розкажіть більше про свій проєкт. 

— Пишу музику дуже давно, два з половиною роки тому взяв собі псевдонім Pilikayu. Почав активно виступати з появою лупера. Цікавлюсь абсолютно різними інструментами, з яких можна дістати будь-який цікавий звук. Дуже люблю барахолки та olx. Всю музику придумую, записую та виконую сам. Інколи друзі підігрують на концертах. Жанрів доволі широкий спектр, назву кілька — авант-поп, лоу-фай, експериментальна музика, панк.

На перші музичні кроки дуже надихали Casiotone For The Paintfully Alone та Sigur Ros. Зараз дуже багато улюблених виконавців, які певною мірою впливають що на музику, що на сприйняття світу. Halo Benders, Modest Mouse, Pornopop, Slowblow, Singapore Slings, Stereolab, The Books, Brian Eno, Hot Sugar, Кино, Скрябін, ХЗВ, Hurtovyna, Монти Механик, Есть Есть Есть, Metronomy, Nirvana, System Of A Down, Porn Sword Tobacco, The Residents, Silver Apples, Silver Mt. Zion, Susumu Yokota. І це я старався бути дуже стислим. Взагалі спектр дуже широкий — від мідвест емо та фрік панку до ранньої електроніки 60-х та авангарду

З дорослішанням приходить розуміння, що у світі немає нічого ідеального. Будь-яка правда завжди має свої недоліки, бездоганною може бути тільки брехня. Тому мене сильно притягують різні "недоліки" інструментів. За допомогою них я можу розповісти свою правду про світ, яким я його бачу. Я не люблю користуватись програмними інструментами — звук виходить занадто рівний, чистий, досконалий. Мене навпаки захоплює людський фактор у виконанні та записі.

Реклама, комерційна музика нав'язує нам ідеальну картинку світу. Там завжди все добре, весело, легко. Але так не буває. Тому люди, порівнюючи своє життя з цією красивою картинкою, починають відчувати себе самотніми невдахами, бо навколо все так чудово, а в них безліч хвилювань та проблем. Я хочу робити музику чесно та щиро. Розповідати про своє сприйняття світу, про його красу в хаотичності та недосконалості, можливо, хтось знайде щось близьке і буде відчувати себе не так самотньо.

 

Нагадуємо, на сайті є матеріали про дебютний альбом виконавця "Свобода, радість, лінь та сум" та відео "Couchsurfer".

Pilikayu — львівський abstract lo-fi pop проєкт. За словами автора, це пілікання, змішані з абстрактними звуками, та поп-мотивами, записані на дитячих інструментах, власники яких уже давно подорослішали. На рахунку проєкту невеликий мініальбом та два повноформатні альбоми.

Pilikayu у мережі:

https://www.instagram.com/pilikayu_/
https://pilikayu.bandcamp.com/releases
https://www.facebook.com/pilikayu/
https://www.youtube.com/channel/UCJ-wXP9031KunhZqXlr-4Ng

- [ Neformat.com.ua ]

Київський ambient проєкт презентував новий мініальбом "Escapist Sessions".

Платівку записав автор та засновник проєкту Олексій Сакевич самостійно у домашніх умовах.

"Загалом, уся ця ситуація із пандемією досить згубно подіяла на мій потяг до творчості, всупереч очікуванням, що більше часу вдома означатиме більше часу за інструментами, а отже, більше написаного матеріалу. Проте щоденна рутина та інформаційний фон внесли свої корективи до цих планів. Однак, дещо таки вдалося записати. Цей реліз задуманий, як своєрідна терапія для всіх, хто складно реагує на події сьогодення та на кого гнітюче впливають місяці вимушеної ізоляції", — розповів у коментарі нашому виданню Олексій.

Обкладинку створила фотографиня Annie Spratt. Над дизайном Олексій Сакевич працював власноруч.

У найближчому майбутньому, а саме восени, автор планує випустити ще один ЕР, що вийде на американському лейблі Past Inside The Present.

Нагадаємо, попередній реліз Endless Melancholy, сьомий повноформатний альбом "A Perception Of Everything", вийшов у березні цього року за підтримки грецького лейбла Sоund in Silence.

Endless Melancholy — це проєкт киянина Олексія Сакевича, який створив його в листопаді 2011 року, аби виразити свою любов до інструментальної музики. З того часу проєкт встиг випустити дуже багато альбомів, синглів, EP, компіляцій тощо. У різний час релізи Endless Melancholy випускалися на таких лейблах, як Preserved Sound, Twice Removed, Hidden Vibes, AZH Music Label тощо.

Endless Melancholy у мережі:

https://endlessmelancholy.bandcamp.com
https://soundcloud.com/emelancholy
https://www.facebook.com/emelancholy
https://twitter.com/emelancholy
https://www.youtube.com/user/endmelancholy

- [ Neformat.com.ua ]