Новости

25 квітня стало відомо хто вийшов до фіналу відбору Road to Mystic: Ukraine, переможець котрого потрапить до ростеру краківського Mystic Festival та матиме змогу розділити сцену із великою кількістю всесвітньовідомих гуртів. 

Українські організатори Road to Mystic: Ukraine розповіли детальніше про те, як відбувався онлайн-відбір.

— Хто був у журі та за якими критеріями проходив відбір?

— Два гурти були обрані за результатами голосування. Після видалення всіх "накручених" голосів переможцями стали команди Natural Spirit та Season of Melancholy. Ще два гурти (Hell:on та Обійми Дощу) обрали, власне, польські організатори Mystic Festival за особистими критеріями. 

Результати онлайн-голосування: 

  • Natural Spirit — 706 голосів
  • Season Of Melancholy — 625 голосів
  • Перший Сніг - 329 голосів
  • Banderstandt ZP — 284 голоси

— Скільки загалом було подано заявок на участь?

— Ми отримали 78 заявок на участь у відборі. Можемо сказати, що і ми, і особливо наші польські колеги, були приємно вражені такою кількістю зацікавлених українських гуртів. Були заявки й від закордонних колективів, але поки ми не готові розширювати кордони конкурсу. Можливо, наступного разу — хто знає? 

— Які проблеми коронавірус спричинив для конкурсу?

— На сьогодні коронавірус і карантин впливають майже на кожного, а у музичній (як і будь-якій івент) сфері — взагалі на всі процеси. Тож, звісно, зазнав змін і графік Road to Mystic: Ukraine. 

Найперше, був перенесений на 2021 рік сам польський Mystic Festival. Проте, плани стосовно переможця RTM залишаються незмінними. Нашою основною метою є дати можливість гідній українській команді зіграти на великому європейському фестивалі — і ми продовжуємо дотримуватися її, не зважаючи на обставини. Тож гурт-переможець зіграє на Mystic Festival, коли б той не відбувся. З іншого боку, звісно, наразі ніхто не може сказати, коли нам вдасться провести Live-фінал (з самого початку він був запланований на 26 квітня). Ми вважаємо, що переможець має бути обраний саме у "живому" форматі, тож чекаємо того часу, коли проведення масових заходів стане можливим, щоб узгодити нову дату з усіма сторонами процесу та знову взятися за підготовку.

— Які масштаби проблеми накручення голосів? Чи були ще якісь спроби недобросовісного змагання?

— Накручення голосів — ключова проблема конкурсів і відборів, які містять у собі будь-які онлайн-голосування. Команда RTM усвідомлювала це з самого початку і була до цього готова. Накрутку голосів завжди видно, і видно гурти, які ведуть нечесну гру (або мають шанувальників, які хочуть таким чином їм "допомогти"). У будь-якому випадку, це лише негативно впливає на імідж самого гурту, і ми раніше вже наголошували на цьому окремо на сторінці конкурсу на Facebook. 

Обробляючи результати після закриття голосування, наш технічний відділ видалив не одну сотню"накручених" голосів, витративши на це далеко не одну й не дві години. Можна по-різному ставитися до участі у музичних конкурсах і у голосуваннях загалом, але однозначним є те, що використання нечесних способів для виграшу є виявом неповаги як до інших учасників, так і до організаторів конкурсу, у якому гурт все ж вирішив взяти участь. І хоч це навряд чи матиме якийсь ефект (завжди знайдуться ті, хто накручував і буде накручувати), ми хотіли б ще раз закликати музикантів та їх фанатів до чесної участі у подібних заходах. Якщо ви хочете взяти участь у голосуванні й перемогти — є багато чесних способів зробити це.

 

Mystic Festival — музичний дводенний фестиваль, що цього року мав відбутися 10-11 червня цього року на території Краківського Музею польської авіації. Серед оголошених хедлайнерів були Judas Priest, Nightwish та Mercyful Fate. Минулого року його очолювали Slipknot та Sabaton, а Україна була представлена гуртами Jinjer і Motanka

Організатори відбору в Україні — Mystic Coalition та видання Daily Metal.

Road to Mystic: Ukraine у мережі:

https://fb.me/roadtomystic.ukraine

- [ Neformat.com.ua ]

Український реп-виконавець представляє пародійний реп або ж камеді генгста реп на своєму першому мініальбомі "Грейтест хітс".

Пародійний характер виконавця випливає уже з його опису в пресрелізі:

"Великий Ростік — найкращий репер України, народився 1-ого квітня 1985 року у Львові. Життя майбутньої зірки було доволі складне, адже змалку доводилось забезпечувати сім’ю не завжди легальними методами. В 35 років Ростислав вирішує стати найкращим в українському репі, так як не бачить конкуренції в цьому жанрі, і благополучно втілює свою мрію, вперше ставши за мікрофон. Очевидці розповідають, що на районі, де розташована студія звукозапису, зникло світло на пару годин, коли репер видав перший панч. Відтоді сумнівів у зірковості Ростислава не виникало, а культ навколо особистості міцнів і розвивався. На свій 35-ий рік народження Великий Ростік приготував альбом супербенгерів, який стане найкращим в Україні".

ЕР "Грейтест хітс" був записаний за літо 2019-ого року на студії Kickit Records у Львові. Обкладинку для нього зробив Віталій Брат – художник з Рівного, який знайшов щось своє у музиці Ростислава, адже цей художник працює лише з тими музикантами, які йому "заходять" особисто. Музику зробив Jointjay, бітмейкер, який вже встиг написати пів альбому Довгого Пса "#олскул" в тому ж році, а за визвучення відповідав Максі Кренк з 4К4 Music. 

"До релізу готувався кліп, але то постійна зайнятість Ростіка, то початок карантину збивали можливість зйомки, тому було вирішено презентувати матеріал, поки він не залежався у старих шухлядах. Це ознайомчий ЕР, він розповідає вам про типаж артиста, його справи, настрій зазвичай. У майбутньому планується відеоробота, де би всі змогли ознайомитись з Ростиславом повністю, а поки що зазирніть у світ темної сторони Львова крізь призму найсуворішого реп-виконавця", - йдеться у пресрелізі виконавця. 

Ось як відгукується про цей EP наш реп-експерт Пилип OG:

"Дуже незвично чути, коли тебе посилають "на*уй" майже в кожній пісні. Це – перше, що кинулось до вух, але вже згодом я занурився у цей ЕР з головою, адже атмосфера впродовж всього релізу тримає, приблизно, один градус. Районне життя, постійні справи, великі бабки – стиль життя Великого Ростіка. Як на мене, ЕР "Грейтест хітс" - не для вулиць, а для розумних людей, які розуміють гумор і готові з’їсти свіженького персонажа, аналогів якому в Україні не було".

Мініальбом доступний на усіх стримінгових сервісах.

Big Rostik у мережі: 

https://www.instagram.com/bigrostick/
https://www.facebook.com/bigrostick/
https://soundcloud.com/user-812621497
 

- [ Neformat.com.ua ]

Львівський виконавець представляє фінальний сингл перед виходом нового повноформатного альбому.

Творець проєкту Степан Бурбан відповів на кілька наших питань стосовно релізу.  

— Коли ви почали роботу над новим альбомом?

— Почав писати реліз одразу після дропу дебютного альбому "Про сьогодні, завтра і вчора". Я не маю контракту з якимось продюсерським центром чи лейблом, тому альбом — це невимушений процес для мене. Накопичуються твори, тому і формується альбом. На сьогодні не все ще дописане, оскільки я прихильник формату щоденника. Новий день — нова пісня (якщо пощастить, звісно).

— У цій пісні, більшою мірою, у порівнянні з іншими піснями паліндрома, відчувається Кашляючий Ед. Чи був спеціальний намір якось імплементувати елементи того альтер-его у цей проєкт? І яке взагалі майбутнє Еда як окремого проєкту?

— На цей момент я не відчуваю потреби в якомусь альтер-его. Паліндром, Ед — це все я, просто ці нікнейми треба ставити в хронологічному порядку, тоді проясниться картинка. Не виключено, що згодом з‘явиться і третє ім‘я, і четверте. Я люблю конгломерувати з жанрами та відчуваю від цього не менше задоволення, ніж від творення музики, власне.

— Хто та як працював над кліпом? 

— Кліп ми знімали з Ляною Мицько, просто гуляючи чи катаючись на велосипедах. Також долучив свого друга дитинства (ред. Василь Задорожній), який купив дрон нещодавно, аби він познімав наш район з-під неба. Думаю, це теж дуже символічно, що робив це друг з дитинства на Патона. Словом, люди мають якесь пояснення з трьох букв на це... diy))

— Вам уже встигли закинути ностальгію за "совком" через відеоряд кліпу. Хоча ви писали, що йдеться про образи з дитинства, які до того ж мають певну мистецьку цінність. Можете розкрити детальніше ідею цінності цих архітектурних елементів? У чому вона полягає для вас?

— Ці образи добряче засіли мені в голову і асоціюються з дуже глибоким дитинством, коли у мого тата після "Волги" з‘явилась перша іномарка Опель, і ми гуляли спорткомплексом "Спартак", що вже тоді, мабуть, відчував свій майбутній крах. У Паліндромі дуже багато про дитинство, про крихке та інтимне.

— Чого чекати від нового альбому? Яким він буде?

— Чекати музики, різної. В емоційному та стилістичному плані.

— Чим займаєтеся під час карантину та що порадите іншим виконавцям?

— Власне, і займаюсь написанням альбом, у чого і раджу всім виконавцям:d Зайвим не буде точно, якщо виконавець гідний.

 

До слова, у приспіві пісні використані слова з відомої української пісні "Золото Карпат"  Івана Поповича, яка є для Паліндрома візуальним символом могутніх Карпат. Трек доступний на стримінгових сервісах.

"святковий" — другий сингл з наступного альбому Паліндрома, який виконавець планує випустити вже у червні. Першим синглом була пісня "Мауглі". 

Паліндром — проєкт львівського hip-hop виконавця Степана Глави, відомого також за сольним проєктом Кашляючий Ед. Орім того він є учасником гурту Глава 94. На його рахунку дебютний альбом "Про сьогодні, завтра і вчора" (2019) та чимало кліпів. 

Паліндром у мережі:

https://www.facebook.com/palindroms/
https://www.instagram.com/palindrom.ed/
https://soundcloud.com/stepan-glava
https://www.patreon.com/palindrom
https://www.youtube.com/channel/UChC0-DWHSWUMbK-P1HzEs3Q

- [ Neformat.com.ua ]

Київський мелодік хардкор гурт представляє перший сингл "Маяк" з майбутнього мініальбому.

"Дебютний реліз "Маяк" — це трек про те, що ніколи не треба зупинятися і завжди шукати всередині себе вогонь, який буде рухати тебе вперед, далі й далі", — розповів у коментарі нашому виданню вокаліст State 62 Денис Задніпровський.

Вокальні партії до цієї пісні та до майбутнього повноформатного релізу гурт записував на студії Андрія Іващенка — Shokran, а зведенням та мастерингом займався Ігор Грищенко. Концепт обкладинки розробила дизайнерка Аліна Прищепа.

"Ідея запису в нас виникла не одразу, оскільки ми намагаємося дотримуватися концепції "лайв бенду", роблячи ставку на максимально рухомі та енергійні живі концерти, однак для еволюції бенду і наступного кроку у розвитку ми все ж таки вирішили записати наш готовий на сьогодні матеріал. Тож, фактично, взимку та на початку весни цього року ми провели приблизно місяць, записуючи у домашніх умовах не лише сингл, а і цілий мініальбом. Усі треки у ньому об’єднані однією концепцією, не будемо розкривати усі карти одразу, адже треба дати кожному зрозуміти реліз, в цілому, та скласти своє враження, про що він", — додає Денис.

Дебютний сингл гурту вже доступний на всіх стримінгових сервісах

Колектив State 62 розпочав діяльність ще у 2018 році. На цей момент хлопці встигли відіграти кілька концертів, зокрема і виїзних.

"Ми — чотири звичайні хлопці, які грають таку музику, що їм відверто подобається, і хочуть нею поділитися зі світом. Ми завжди були друзями та завжди були десь коло музики, хтось уже грав у різних локальних бендах, а хтось просто був завжди у дружньому колі поруч. Отже, фактично, ми існуємо ще з літа 2018 року, але на відпрацювання, написання й обробку свого дебютного матеріалу ми витратили майже рік, і у серпні минулого року вперше вийшли на сцену разом", — пригадує музикант.

Наразі State 62 чекають на поновлення концертів та завершують роботу над дебютним EP. 

State 62 у мережі: 

https://www.facebook.com/state62band/
https://state62.bandcamp.com/releases
https://soundcloud.com/state-62
https://www.instagram.com/state_62/

- [ Neformat.com.ua ]

27 квітня рівненський хіп-хоп виконавець презентував ЕР під назвою "Випадок". Його виконавець описує як музику для нейромереж, ботів та алгоритмів по накрутці прослуховувань.

Як йдеться у пресрелізі, в основі історії — штучний інтелект, що приходить в матеріальний світ, але стикається із загадковим явищем, що змінює його погляд на існування.

"Якось в теплу осінню ніч вирішив я описати пустоту. Словами. Ну ви зрозуміли, завідомо провальне заняття. І от я підвис на тому що "точний опис пустоти... випадок із не простих". Якби я був роботом, то це була б фатальна помилка з діленням на нуль. Так зародилась концепція персонажа — штучного інтелекту, робота, який завис після спроби описати пустоту, і пісня "Розділив на нуль".

Попередню задачу я вже вирішив згодом, скориставшись досвідом художньої творчості: якщо предмет складно зобразити — опиши все навколо. Тому в пісні про пустоту було все, крім пустоти, з постійним наближенням до неї.

А потім я завершив отриманий сюжет за допомогою інтро: "Привіт світ" — перші слова головного героя, якими він вітає все з чим йому випала нагода мати справу", — зазначив у коментарі нашому виданню аппекс.

Обкладинку "Випадку" створював давній знайомий аппекса Сергій Мамонтов.

"З різних варіантів — геометричних, кислотних, деталізованих і спрощених, ми вибрали найбільш мінімалістичний і найдивніший. Але, як на мене, найбільш красномовний", — додає виконавець. 

У майбутньому виконавець планує випустити повноформатний альбом, котрий, за його словами, буде відрізнятись мультижанровістю (від драм-н-бейсу та хаусу до тріп-хопу та вже олдскульного клауду) та депресивним настроєм. 

Новий мініальбом доступний на стримінгових сервісах

аппекс — це сольний проєкт одного з учасників рівненського хіп-хоп гурту Ціна Ритму. На його рахунку вже чимало синглів та кілька відео, а також повноформатний альбом "Служи Собі", записаний у співпраці з бітмейкером Вутабі та випущений у грудні минулого року.   

аппекс у соцмережах:

https://soundcloud.com/appeks_lzr_dmg
https://www.facebook.com/ApeksLzrDmg/
https://www.instagram.com/ap2eks/
https://t.me/ap2eks

- [ Neformat.com.ua ]

Український музикант представляє новий альбом, що отримав назву "Про що ми насправді говоримо, коли говоримо про любов".

Музичним продюсером альбому, як і в попередніх релізах, був Сергій Воронов. Він разом із творцем проєкту Юрієм Бондарчуком, чиї тексти та голос ми чуємо на записах, відповів детальніше на наші запитання. 

— Як ви створювали цей альбом? 

Сергій: Ми не бачились з Юрієм вживу з літа 2018 року. Між нами відстань у декілька тисяч кілометрів, настільки нам не хочеться пересікатись. Тому працюємо повністю в онлайні.

Для "Про що ми насправді говоримо, коли говоримо про любов" ми вирішили вкотре вдатись до темної музичної естетики (що мені на руку, в принципі), продовжуючи лінію дебютника "Чорне дзеркало", аніж минулорічного "Екзилю". У новому альбомі тема тривожності та плинності часу, як на мене, все ж перевершила іронічність (якої, звісно, достатньо), хоч фінальний трек "Заповіт" — стопроцентний гек.

— Про що цей реліз? Чи є у нього концепція?

Юрій: На відміну від кількох попередніх робіт, над якими мені довелося працювати, цього разу я вирішив не заглиблюватися в якусь одну велику концептуальну тему. Це просто п’ять окремих історій, об’єднаних, втім, одним наскрізним о́бразом — часом. Мені подобається, як він зв’язує такі різні теми, як окупація Криму, пошук власного місця або своєї ідентичності.

Сергій: Мені хотілось написати музику, де домінуючою у гармонії і мелодіях була б нота "Фа дієз". Так і вийшло. Як на мене, її тон найбільш тривожний — не такий однозначний, як в інших тональностях. Більш ботанської відповіді ви не почуєте більш ніде.

— Хто робив обкладинку? 

Юрій: Обкладинку для нас намалював художник Ярослав Футимський: "Досить конкретний, здавалося б, набір паспортних фото трансформується нашою об’єктивацією і стає напівабстрактним, розмитим, деперсоналізованим".

До слова, назва пісні "Хто всі ці люди, що бачили той самий пейзаж?" відсилає до однієї з робіт Ярослава.

— Які подальші плани на цей рік?

Сергій: У мене вийде ще релізів так чотири у різних проєктах — існуючих зараз, так і нових. А з Юрою ми ще, думаю, попрацюємо цього року.

Юрій: Вийти з дому. Почати писати нові тексти.

 

Альбом доступний на різних стримінгових сервісах. 

Юрій Бондарчук — учасник нині недіючого гурту oh, deer! та поетичного проєкту Резидент. У 2018 році створив новий spoken word проєкт. Згодом до нього приєднався Сергій Воронов, учасник гурту Зэ Джозерс, який став постійним саундпродюсером проєкту. 

У червні минулого року Юрій Бондарчук випустив альбом "Екзиль". Почитати рецензію на нього можна за цим посиланням. Дебютний мініальбом "Вдень і вночі" музикант випустив у червні 2018-го, а восени того ж року вийшов його другий мініальбом "Чорне дзеркало".

Юрій Бондарчук у соцмережах:

https://www.facebook.com/uriy.bondarchuk
https://soundcloud.com/yuriibondarchuk

- [ Neformat.com.ua ]

Ужгородський ню метал гурт випустив третій у дискографії мініальбом "Порожнеча" і тим самим завершив трилогію релізів DISTiNcT у цьому форматі, після чого музиканти планують переосмислити питання доцільності подальшого свого існування колективу.

Вокаліст гурту Петро Пащенко (Neo) у коментарі нашому виданню розповів, що DISTiNcT записував мініальбом на його домашній студії. На мастеринг, як і в попередні рази, реліз віддавали ужгородському звукорежисеру Богдану Качуру.

"Ми, наскільки це було можливо, намагалися зіграти та заспівати краще, ніж це було на попередніх релізах. Можна також почути що скіл Боді в плані мастерингу теж виріс. Загалом, хоч і чую якісь помилки, але задоволений записом як ніколи раніше. Ще з часів періоду який передував випуску попереднього релізу, що тільки не ставалося, щоб перешкодити нам вчасно випускати музику — злітав жорсткий диск, я хворів на запалення середнього вуха і не міг деякий час займатися музикою, перевантаження на роботах усіх учасників гурту тощо. Але нарешті ми випустили все, що разом грали наживо. І навіть трохи більше", — зазанчає Петро

Концепція альбому загалом тісно перегукується із попередньою творчістю колективу.

"Я зараз відкрию тему, про яку всі стараються мовчати, щоб не викликати насмішок. Та я цього не боюся. Протягом усього життя у мене були проблеми з тим, щоб подобатися жінкам, при тому, що це завжди було для мене надзвичайно важливо (шалом дідусеві Фрейду). Скільки я себе пам'ятаю, завжди страждав від цього. Пізніше, коли стали з'являтися які не які успіхи на цьому поприщі, з'явилися нові проблеми: страх конкуренції, зради, відчуття своєї нижчості у зрівнянні з тими, кому це вдається легше і без жодних зусиль. У більш молодому віці я, а також деякі мої знайомі, переживали дуже болючі особисті трагедії, які ми з ними називаємо "особистим холокостом". Мініальбом і справді є концептуальним і основний його посил — у підкресленні масштабів особистих трагедій, які часто окрім нас самих ніхто не в стані зрозуміти. На додачу до цього, через виражену позицію стосовно цієї теми з нас часто кепкували недоброзичливі люди, а іноді навіть (трохи) деякі учасники мого ж гурту. Я не вважаю себе чи когось унікальним в цьому плані, і не те, ще вважаю, а ЗНАЮ, що багато людей переживають подібні речі, і моя ціль, щоб, слухаючи цю музику, їм ставало легше. До речі, в кінцевому результаті, посил міні-альбому позитивний! У кінці "персонаж" перероджується, після чого звучить бадьора музика з уже зовсім іншим, бойовим, посилом. Це символізує те що, які проблеми б нас не спіткали — ми, люди, все одно встаємо і рухаємося вперед", — пояснює музикант.

Обкладинка альбому, що також витримана у стилістиці, притаманній і попереднім релізам, була створена художником Олексієм Безруковим, який зараз проживає в Ізраїлі.

"Олексій — глибока людина і йому була, через особистий досвід, зрозуміла концепція наших пісень. На цьому підґрунті ми, в тому числі, і потоваришувалися. По традиції, на ній присутня помітна будівля нашого міста, цього разу "Готель Закарпаття". Мені змалку дуже подобалася ця будівля і весь район навколо. Звичайно, на обкладинці також є прихований, метафоричний сенс, але такі речі — це вже для власної інтерпретації слухачів", — розповідає Петро Пащенко.

Водночас майбутнє гурту лишається туманним. На своїй сторінці у Фейсбуці Петро зазначає, що "EP "Порожнеча" є завершальним в трилогії релізів під тегом "українськомовний nu-metal" і подальший факт та форма функціонування гурту залишаються невизначеним".

"У 2020 році ми планували багато виступати, та це стало (поки) неможливим через епідемію. Якшо ж вона зчахне, ми у бойовій готовності, і готові розглянути усі пропозиції стосовно виступів. Стосовно більш віддаленого майбутнього — я зарікся не озвучувати публічно жодних планів. Ідеї завжди є, причому багато. Але що буде далі і чи буде, це вже конкретно залежить від волі вищих сил", — додає музикант.

До слова, раніше гурт випустив кліп на пісню "Втрата" з цього релізу. 

Нагадаємо, попередній міні-альбом гурту "Причина Ненавидіти" вийшов у грудні 2017-го. Почитати рецензію на нього можна за цим посиланням

Гурт DISTiNcT виник в Ужгороді у 2010 році. Музика гурту – це суміш важких грувових рифів, меланхолійної мелодики, “тріпових” гітарних ефектів, підкреслених депресивно-агресивними текстами. Стилістику гурту характеризують як alternative rock або nu-metal в оновленій формі, з великим впливом різних інших музичних напрямків, які передають атмосферу сучасності. На рахунку колективу наразі вже 3 міні-альбоми та кілька синглів. 

DISTiNcT у соцмережах: 

https://www.facebook.com/distinctmusic1/
https://vk.com/distinctmusic
http://distinctmusic.net/
https://soundcloud.com/distinct_ua
https://www.youtube.com/channel/UCNSN5Is85BDq0bfuefJ4WEg

Обкладинка — фото liianame

- [ Neformat.com.ua ]

Нещодавно львівський композитор завершив цикл композицій під назвою "Life Cycles", який стартував ще минулого року. 

Володимир Орм, автором проєкту Ormood, детальніше розповів про цю роботу. 

— Як ви записували цей альбом? 

— Цей альбом записувався, зводився і мастерився мною в домашніх умовах. Лише початкова гітарна партія для композиції "A Moment Ago" була записана у мого друга на студії [014] production. Так то все робилось дома протягом року. Оскільки реліз — це протяжний цикл з повноцінних пісень, які створювались поступово одна за одною, то й альбом писався поступово. Кожна композиція дороблялась повністю, релізилась, і потім починалась робота над наступною.

На цьому альбомі 99% усіх фонових/ембієнтних звуків були створені за допомогою гітари. Тобто всі звуки не просто підібрані, а продумані та спеціально згенеровані під кожну ситуацію.

— Яка концепція альбому? 

— Концепція альбому формувалась протягом його створення. У певний момент мені самому було цікаво, чим це все закінчиться. Цей альбом є результатом мого життєвого досвіду, але і сам став досвідом для мене. У кінцевому результаті, концепція сформувалась така:
"Life Cycles" — це незліченні цикли переживання одних і тих самих одкровень у різний час і на різних рівнях людини. Інколи один із таких циклів виводить особу на цикл вище, а інколи — на цикл нижче. Але в будь-якому випадку він має логічний початок і абстрактний кінець. Цей альбом про те, що відбувається у свідомості людини, які труднощі виникають при її становленні, і як ці труднощі подолати."

— Хто робив обкладинку? 

— Обкладинку робив я сам. У цьому циклі для кожної пісні існує окрема обкладинка, яка відображає суть пісні та доповнює загальну картину альбому. Врешті обкладинка сформувалась з багатьох шарів і втілює усю суть назви альбому. Усі ці кола крутяться навколо чогось більшого, більш глибинного, духовного. Чим більше кіл, тим важче розгледіти саму суть, тим важче шукати у собі.

- Які подальші плани на цей рік?

— Найближчим часом почну малювати кліп на одну з пісень з альбому. Також, вже формується ідея для наступного релізу.

Нагадаємо, нещодавно також відбулася презентація альбому з живим виступом онлайн. 

 

Ormood — проєкт львівського музиканта Володимира Орма. Творчий доробок налічує альбом "Life Cycles".

Ormood у мережі:

https://ormood.bandcamp.com/
https://www.youtube.com/channel/UCPdSYT1fAe1RT8ELaL3ua7g
https://www.facebook.com/ORMOOD
https://www.instagram.com/ormood.music/  

- [ Neformat.com.ua ]

Київський інді гурт презентував нову пісню "Follow" та кліп на неї. Її головний меседж - варто переслідувати свою мрію, якою б нездійсненною вона не була.

Детальніше про реліз розповів вокаліст і гітарист гурту Станіслав Грій.

— Коли та де ви записували цей сингл? 

Цю пісню ми записали досить давно, восени 2018-го на студії Soundplant. Це наша перша пісня, студійного досвіду у гурту не було. Записали ми її швидко, буквально за кілька днів. Зведенням займався Павло Сафонов із Soundplant. Ми йому дуже вдячні, адже довго морочили голову, який саме звук хочемо почути, і він, у підсумку, з усім впорався.

— Про що цей реліз?

— Пісня про переслідування імпульсивних і необдуманих цілей, які незрозуміло до чого нас ведуть. Типу ти щось робиш, але незрозуміло навіщо і чому. У трохи іронічній формі ми хотіли показати, що переслідування нереалістичних цілей перетворює життя на похмуру маніакальну гонитву без кінця і краю. Для гурту ця мрія — вільно займатися музикою в рідній країні, без рутинних робіт, з адекватною індустрією і щоб все було як у фільмах про рок-зірок — весело і безтурботно. Для головного героя кліпу — це дівчина, яку він не може дістати.

— Хто працював над кліпом? 

— Кліп зняв режисер Trent Pazl, лауреат премії M1 Awards, відомий завдяки роботам для українського гурту YUKO, бренд-відео для Tattoosweaters і барбершопу Frisor.

— Коли чекати нових релізів? 

— Гурт, після року, проведеного на київських андеграунд-гігах, готує дебютний EP, який буде готовий до весни-літа 2020 року, якраз у самий розпал посткарантинної вакханалії.

Гурт Podol зібрався у Києві у 2017 році. На рахунку колективу кілька синглів

Podol у мережі:

https://www.instagram.com/podol.band/
https://www.facebook.com/podol.band/
https://soundcloud.com/podol-band
https://podol.bandcamp.com/releases

- [ Neformat.com.ua ]

Львівський реп-виконавець представляє новий сингл "Весна". 

"Цей трек для мене це повна імпровізація. У перший день карантину я повертався додому після прийому пацієнтів з чітким відчуттям — треба написати щось нове. Ну не сидіти просто так вдома 2 тижні. І вже наступного дня ми зібрались з бі-боєм та діджеєм Rief Chocka у мене на домашній студії. Ріф вже давно пише хіп-хоп біти і мав з собою багато заготовок, але, в результаті, ми написали все з чистого листа. Натрапивши на вдалий семпл, за кілька хвилин зазвучав ще сиренький біт. На вулиці ще було холодно, та в мене в голові вже крутилась весна. Так я швидко зімпровізував приспів. А протягом наступних днів не припиняв римувати та записав куплети", — розповів репер.

Зведення та мастеринг треку здійснив DJ Shon з Kickit Records, а Анастасія Бонішко (ілюстраторка, художниця фільму "Loving Vincent" та фотографка зі Львова) зробила імпровізований фотосет для каверу синглу.

Реліз треку відбувся за підтримки лейблу Past Future Jam.

Наразі Зомбо працює над кількома новими синглами та альбомом. Нагадаємо, нещодавно також вийшов його спільний сингл "Вогненебезпечно" із гуртом Тулим.

Зомбо — старожил львівського репу, раніше його можна було чути на релізах команд RCLAN та Kickit crew. У 2015 вийшов його дебютний альбом "Атака Букв". До недавнього часу артист був резидентом лейблу Kickit Recods.  Зомбо співпрацював з багатьма артистами як в Україні так і за кордоном, зокрема, це НастяЗникає, Довгий Пес, DJ Shon, The Cancel, DJ Vag, Mike Russell & Mfa Kera (Німеччина), RyfaRi (Польща), Alexjazz та багато інших.

Зомбо є організатором багатьох подій спрямованих на розвиток хіп-хоп культури як учасник міжнародної організації Zulu Nation.

Зомбо у соцмережах:

Facebook - https://www.facebook.com/zomboone
Telegram - https://t.me/Kamenecha
Soundcloud - https://soundcloud.com/kamenecha
Youtube - https://www.youtube.com/channel/UCLRH6hXj52I1mpOluqx3gZg
Instagram - https://www.instagram.com/zombo.official

- [ Neformat.com.ua ]