Форум www.neformat.com.ua


Новости Статьи Рецензии Ивенты Форум Facebook Telegram Twitter YouTube Instagram Mixcloud SoundCloud
Переключить в мобильный режим
Вернуться   Форум www.neformat.com.ua > Music > Classic Rock

Classic Rock Список групп раздела | 60-70's: garage rock, psychedelic rock, blues rock, hard rock, folk rock, progressive rock

Метки: progressive rock, psychedelic rock
Ответ
Опции темы Поиск в этой теме
Непрочитано 22.11.2011, 21:24   #1
mp3 56 kbps
+/- Информация
Репутация: 3
Франция Arachnoid

Arachnoïd


Цитата:
«Arachnoïd» (Арахноїд) — французький рок-гурт напрямку прогресивний рок. На вебсторінках «Прогархівів» та «Last.fm» можна зустріти такі уточнюючі характеристики напрямку музики цього гурту як симфо-прог-рок, дарк-прог-рок і, звичайно, психоделік-прог-рок. Музика Арахноїда побудована на болісних мелодійних структурах в дусі King Crimson в «Larks' Tongues In Aspic» і на драматичному вокалі у кращих традиціях Ange. Гурт мав десятирічну історію становлення і розвитку, яка зайняла всі 1970-ті роки, співпавши таким чином з роками становлення, розквіту й занепаду прогресивного року, який спостерігався у 1980-х роках. Історія гурту увінчалася записом єдиного альбому, що носить ту ж назву що й гурт. Цей альбом містить настільки унікального характеру музику, що стоїть осторонь від основної течії прогресивного року тих часів.

Біографія

Започаткування гурту

Історія цього гурту починається зі східних передмість Парижа де його засновники Патрік Вуандріш (22.02.1952 р.н.) і його друг дитинства Мішель Піло (03.12.1951 р.н.), які жили в Гурне-сюр-Марн, знаходячись у захваті від англійського року середини шістдесятих, особливо від Beatles, Stones, Kinks і та ін. у 1967 вирішили вчитися грати на гітарі самостійно, щоб грати їх улюблену музику. Батьки Патріка купили акустичну гітару і він почав вивчати ази на цьому інструменті. Між тим, Мішель роздобув мандоліну. Дует почав імпровізувати в підвалі батьків Мішеля. У 1968-1969, два музиканта відкрили для себе Pink Floyd, Джимі Хендрікса, Ніла Янга та інші інноваційні рок-гурти, і їх музичні смаки еволюціонували в бік більш прогресивного року. У 1969 році двоюрідний брат Мішеля, Лоран Делепьєр (1956 р.н.) приєднався до дуету й виступав в якості барабанщика, який грав на різних речах, таких як телефонні книги, коробки, іграшки, використовуючи кеглі щоб імітувати звуки барабанної установки.
Тріо розширювало репертуар власними поп-піснями, які співались англійською мовою Патріком і Мішелем під впливом зазначених вище гуртів. Мішель купив класичну гітару. Обидва гітаристи хотіли грати на електрогітарах, але цей інструмент був недоступний для них. Спочатку вони зробили саморобну електрогітару, однак, в кінці 1970 і початку 1971 року, вони обзавелися більш складним устаткуванням: Лоран купив барабанну установку, Патрік купив бас, а Мішель електрогітару, так що вони могли, нарешті, поліпшувати свою техніку гри. Спільний друг по Шельській середній школі, який навчався в цей час у Детройті, писав англійські тексти до їх пісень.
Один із сусідів Патріка, Марк Роберт (1956 р.н.) приєднався до трьох друзів у якості соло-гітариста, що призвело до того, що Мішель став грати на ритм-гітарі. У 1970 році Патрік запропонував назвати їх гурт «Arachnoïd», що означає мембрану, яка оточує мозок (Павутинна оболонка головного мозку), таким чином натякаючи на мозковий і психоделічний аспект їхньої музики, а також їх пристрасть до функціонування мозку, а також вказуючи на ряд павуків, натякаючи на Патрікову й Мішелеву справжню фобія стосовно цих істот.
Першого січня 1972 року гурт вирушив до Англії, щоб купити старе устаткування (підсилювачі та відлуння-камери), а отже, щоб перейти в новий музичний вимір. Гурт еволюціонував у бік більш психоделічної музики, використовуючи свої відлуння-камери та інші ефекти. З кінця 1970 по 1972 вони змінювали репетиційні кімнати кілька разів.

Приєднання Франсуа Фожьєра та Іва Жаво

У 1972 році Франсуа Фожьєр (09.05.1951 р.н.), ще один хлопчик з Шельської середньої школи, запропонував підсилити гурт. Він навчився грати на фортепіано, завдяки приватним урокам і запросив гурт для репетицій (без Лорана) у вітальню родинного будинку, вносячи свої власні ідеї і, отже, сприяючи створенню нового репертуару. У вересні 1972 року Франсуа купив орган Fartisa, який він швидко переробив для отримання більш оригінальних звуків, точно так само, як і Майк Ретледж із Soft Machine, одного з його улюблених гуртів, сам порався біля свого органу. Восени 1972 року Ів Жаво ще один з друзів по середній школі, підсилив гурт, запропонувавши товаришам світлове шоу та візуальні ефекти для виступів. Гурт скомпонував довгу «Orange Juice Suite» — серію з 12 тем з різними вокальними партіями та «In the Screen Side of your Eyes». Вокальні партії були розділені між Франсуа, Мішелем і Патріком. Останній у той час також грав на дванадцятиструнній гітарі. Музика Арахноїда стала більш інструментальною і більш складною.

Перший виступ на сцені й приєднання Ніколя Поповскі

Вперше гурт постав на сцені Молодіжного центру м. Шель 5 травня 1974 року. Багато молодих людей з Шеля та околиць прийшли й оцінили музику Арахноїда та іншого місцевого гурту «Le tricot du sergent Leon», тріо, очолюване гітаристом Ніколя Поповскі (17.09.1954 р.н.). Історія Ніколя схожа на історію Патріка і Мішеля. Він жив у Шам-сюр-Марн, неподалік від м. Шель. Його батьки, вихідці з Росії, привчили його слухати музику класичних російських композиторів, таких як Бородін і Римський-Корсаков. Потім, у середині шістдесятих, він відкрив для себе рок, спершу по Beatles, потім через англійські гурти, такі як Animals, Kinks, Yardbirds. Завдяки бажанню відтворити музику своїх кумирів, він почав вивчати гітару, спочатку акустичну, по братовій, потім він купив електрогітару і став відвідували приватні уроки в школі Пола Бойшера, що дозволило йому відкрити для себе і вивчити основи джазової і бразильської музики. Після всього цього він пішов до консерваторії, де вивчав гітару та теорію музики. На початку 70-х він створив перший фольк-гурт, в якості співака та гітариста і виконував мелодії французької та єврейської музики. У 1972 році Ніколя купив Telecaster і заснував гурт «Le tricot du sergent Leon», назва навіяна концептуальним альбомом Beatles «Sgt. Pepper». Тріо включало гітару, бас і барабани, вони співали французькою мовою і писали психоделічну музику, яка була поєднанням впливів Jefferson Airplane, Beatles і Хендрікса. У день концерту в Молодіжному центрі учасники двох гуртів заприятелювали. Через кілька днів після концерту Марк Роберт покинув Арахноїд; ще раніше, у червні 1973, Лоран теж припинив грати з гуртом, через те, що в кімнаті, де відбувались репетиції, не було місця для барабанної установки.
Тим часом, музика, яку писав гурт змінилися. Вплив прогресивного року і класичної музики (Франсуа любив Баха, а Патрік цінував Бетховена і Гріга) разом з їх особистими ідеями створювали оригінальну музику. Розробка теми була колективною роботою: кожен музикант привносив в мелодію ряд акордів, так що теми розвивались і виливались у форму. У лютому 1974, Мішель Піло залишив гурт із-за військового обов'язку і в цей час гурт «Le tricot du sergent Leon» покинув бас-гітарист. Музикантам Арахноїда подобалась техніка Ніколя Поповскі й, знаючи про поділ його гурту, вони запропонували йому приєднатися, що Ніколя й зробив у липні 1974 року.

Новий виступ і приєднання Бернара Мініга

Репертуар поповнився композицією «Martin Beach Suite», написаною Ніколя Поповскі на поетичну лірику Іва Жаво. У січні 1975 року Лоран повернувся в гурт, так як вони знайшли нове місце, в якому його барабани могли вміститися, а також приєднався Мішель, який повернувся з військової служби в лютому. У квітні 1975 року, Арахноїд виступив у молодіжному центрі в Ганьї. Вони знайшли спільну мову із звукорежисером і менеджером молодіжного центру, який запропонував їм прийти наступного дня, щоб записати демо-касету у його маленькій студії, яка була оснащена двотрековим магнітофонним рекордером. Учасники гурту грали всі разом, і їм потрібен був лише один дубль щоб записати дві композиції, включаючи довгу 20-хвилинну інструментальну сюїту з дванадцяти різних тем.
У травні 1975 року, і Мішель і Лоран залишили гурт, якому вони не могли приділяти достатньо часу. Зведені до тріо, музиканти репетирували в кількох місцях до Різдва, підтримувані в той час Філіпом Ожье, ще одним другом із середньої школи, який грав на флейті. Восени 1975 року гурт облюбував місце для репетицій в будинку подруги, Крістін Марі. На початку 1976 року, Філіп відчував себе не так добре мотивованим і залишив гурт. Але Патрік, Франсуа і Ніколя хотіли продовжувати свої музичні пошуки і вирішили шукати нових партнерів, які б розділили з ними амбіції та мотивацію. Вони зв'язалися з Бернаром Мінігом (березень, 1951 р.н.) і П'єром Кімом (03.12.1955 р.н.), які грали відповідно на ударних та клавішних в джаз-рок гурті з м. Шель під назвою «Evanescence», після джем-сейшенів вони приєдналися до тріо в лютому 1976 року.
З березня по травень 1976 гурт змінив свій репертуар, переаранжувавши «In the Screen Side of your Eyes», а також «Toutes ces images» (усі ці образи) і «Climb on a Hill», дві композиції, створені в період з червня 1975 до початку 1976 року і створили нову композицію, «Le Chamadere». Слово "Chamadere" англійською звучало б "Camedary", утворене злиттям слів двогорбий верблюд (camel) і одногорбий верблюд (dromedary), натякаючи на казкову подорож у пустелю.

Марк Меріл у гурті

У травні 1976 року гурт зустрівся з Марком Мерілом (березень, 1951 р.н.), з яким учасники відразу ж добре ладнають. Марк Меріл був членом «Le Tuts circus», труппи акторів, фокусників і вуличних клоунів. З ними він приїхав до Парижа, щоб зробити собі ім'я, як клоун, фокусник і мім. Оскільки музика Арахноїда сподобалась йому, він запропонував гурту написати музику для шоу «Mythomagie», яке він показував у той час. П'єр, Ніколя і Патрік склали нові теми під вокал записаний Марком. Потім, у липні, гурт, без Франсуа, який повинен був залишитись в Парижі, відправився на гастролі з Марком Мерілом, щоб підтримати його шоу на півдні Франції. Експеримент був взаємовигідним і взаємоцікавим, Марк запропонував багато ідей гурту і зрештою він приєднався до нього в якості співака, перкусіоніста й організатора виступів.
18 грудня 1976 в Вер-сюр-Марн, недалеко від Парижа, Арахноїд грав уперше свій новий репертуар, до складу якої входять колишні композиції плюс «Le Chamadere», «La Guepe», «Piano caveau» і «Le Pierrot», вони також перевірили їх нову формулу виступів з різними візуальними проявами у виконанні Марка. Марк також пише сюрреалістичні, філософські та театральні тексти для гурту. Тим не менш, особисті розбіжності між Марком і деякими з музикантів спалахнули і він покинув гурт у березні 1977 року.

Успіхи, запис альбому

Ів написав тексти для двох нових композицій гурту, «Toutes ces images» і «La guepe» та змінив разом з Ніколя текст, написаний Марком для «Le chamandère» щоб зробити його більш музичним і менш театральним. Стиль написання текстів Іва відповідає сприйняттю гуртом його музики. Крім того, музиканти можуть висловити через свої композиції песимістичне й болісне сприйняття майбутнього людства.
7 і 20 березня Арахноїд дає два концерти в Ла Пеніше — баржі біля набережної Вальмі на каналі Сен-Мартен в Парижі. Там вони виконували нову масштабну сюїту — «Les quatre saisons de l'enfer» (чотири сезони пекла). Під час цих виступів на екран, що знаходився за музикантами посилалась велика кількість слайдів, відповідно до емоцій та атмосфери, викликаних музикою. Світло підкреслювало постаті музикантів, які були одягнені в строкатий одяг. Поль Путі, журналіст рок-журналу «Rock'en'Stock» оцінив цей концерт і присвятив гурту колонку, відгукуючись про музикантів дуже добре і підбурюючи їх до запису альбому. 15 квітня гурт грав в Американському центрі разом з джаз-рок гуртом з Меца, «Grosse Catastrophe», а потім у травні, вони грали двічі у передмісті Парижа. 19 червня вони з'явилися на Шельському фестивалі свободи слова, разом з багатьма іншими місцевими гуртами, такими як «Andromede» and «Titi's Circus». Потім, 29 червня, Арахноїд взяв участь у фестивалі в «La Ferte-Allais» разом з «Treponem Pal» і «Andromede», але гурт не міг грати через погану організацію. У червні, Франсуа, Ніколя і Патрік написали музику для дитячого шоу «Ballon reve» для Іва Жаво і Мартіна Рато, які заснували театральну компанію «Porte Lune».
Між тим, спокусившись ідеєю Поля Путті, Патрік прийняв рішення про фінансування запису альбому. Він забронював студію в Ле-Шене, щойно створену її власником, Філіпом Бесомбесом у підвалах приватного будинку. Гурт обрав улюблені твори, якими були «Le Chainadere», «Piano caveau», «La guèpe», «L'adieu au Pierrot» (коротка версія «Le Pierrot»), «Toutes ces images» та «In the Screen Side of your Eyes». Запис розпочався в липні і продовжувалося до листопада шляхом 3-дні-на-місяць сесій під керівництвом Філіпа. Вокал був розподілений між трьома співаками у більшості композицій, кожен з яких виконував один або кілька пасажів у кожній пісні, забезпечуючи більш широке розмаїття голосів. Гурт запросив на записи Філіпа Онера, який зіграв на флейті в «In the Screen Side of your Eyes» і саксофоні в «La guèpe», а потім орган подвоїв саксофонне соло. Крістін, дівчинка 6 років розповіла текст на «Le chamandère», в той час як Крістін Марі, Ів Жаво та Мартін Рато взяли участь в «La guèpe».

Розпад

У липні гурт втратив свою репетиційну кімнату в Шелі; в кінці року з гурту пішов П'єр Куті так як він хотів присвятити себе навчанню юриспруденції. Через відсутність менеджменту, гурт втомився і розпався в червні 1978 року. Ніколя пішов грати з Бернардом Мінігом в гурт, який супроводжував Сержа Лаберена, французького фолькового співака із Шеля й у 1979 Серж записав з ними альбом. Восени 1978 року Патрік зібрав колектив у дещо іншому складі: залишився Франсуа, повернувся Мішель Піло і були прийняті Дідьє Агноля (гітара) і Жан-П'єр Лебер (ударні). Таким складом були записані три демо-пісні. Так як тексти не були розроблені, пісні співалися "мовою риб"; музика залишилася симфонічною але ритмічні малюнки стали більш енергійними.
Дідьє Агноля покинув гурт у 1979 році і був замінений на Філіпа Сеґьє. У кінці 1979 року Мішель і Франсуа залишили гурт з особистих причин, і Арахноїд був перейменований в «Color». Тріо почало грати більш просту рок-музику в традиціях XTC. Ще раз Марк Меріл став писати тексти пісень. Патрік створив свою власну студію з назвою «WW». У 1980-ті, ця студія стала спеціалізуватися на альтернативних рок-гуртах. З 1990 по 1993, Патрік повернувся до роботи з Франсуа, який продовжував грати на синтезаторі, хоча він втратив одну руку і два пальці іншої руки в дуже серйозної аварії. Дует переаранжував і грав композиції, які були написані у 1972 році. Патрік приєднався до Гілберта Артмана, щоб створити студію і відповідати за звук в гурті Гілберта, Urban Sax. Після кількох гуртів і сольних експериментів, Ніколя перестав грати музику. Використовуючи свій ступінь музикознавства, він став учителем музики і продовжував грати для задоволення, в джаз-гуртах, великих гуртах або в ресторанах. Бернард Мініг грав у гурті, який співав французький шансок, а потім подався в інформатику в той час як П'єр Куті став адвокатом, а Ів Жаво професійним режисером і актором. Марк Меріл (чиє справжнє ім'я було Марк Мурьє) помер в 1987 році після тривалої хвороби. Франсуа помер у серпні 1995 року через погано доглянуту рану, яку він отримав у Бразилії.
[свернуть]
Дискографія:

Arachnoid "Arachnoid" (1996, перевидання 1978-го року) (MP3 320 Kbps 153 Мб)
cover.jpg
скрытый контент Нажмите на кнопку "Спасибо", чтобы увидеть ссылку (нужна регистрация)
Возможно, потребуется перезагрузка страницы.

Інформація про альбом

Після запису згаданих трьох демо-композицій Патрік Вуандріш у тому ж 1978 році зустрівся з менеджером нового лейблу Divox і домовився про випуск альбому, записаного ще рік назад. Патрік попрохав художника Філіпа Хуарта, який вже виконав кілька робіт для Ange, зробити художнє представлення Арахноїда. Альбом, у який не ввійшла композиція «In the Screen Side of your Eyes» був виданий накладом 1000 платівок. Альбом надійшов у продаж на початку 1979 року й не мав назви, хоча була ідея назвати його «Jezabel» за образом взятим з «Le chamandère». Альбом постраждав через відсутність заохочення і повну відсутність інтересу з боку преси. У 1987 році цей альбом уже з композицією «In the Screen Side of your Eyes» перевидав лейбл Musea. Пізніше, в 1996 році лейбл Musea перевидав альбом, включивши до нього чотири бонус-композиції, а також буклет з повною біографієї гурту.

Раритетний альбом Арахноїда став міфічним, поцінюваним і тим, що користується великим попитом серед любителів прогресивної музики і справді був визнаним одним з кращих у своєму жанрі.

Композиції
1 — Le chamandère 13'49 — музика: Ніколя Поповскі, текст: Марк Меріл, Ів Жаво
2 — Piano caveau 7'18 — музика: П'єр Куті, текст: Марк Меріл
3 — In the Screen Side of your Eyes 4'03 — музика й текст: Франсуа Фожьєр
4 — Toutes ces images 8'04 — музика: Франсуа Фожьєр, текст: Ів Жаво
5 — La guèpe 8'39 — музика: Ніколя Поповскі, текст: Ів Жаво
6 — L'adieu au Pierrot 0'57 — музика: Бернар Мініг, текст: Марк Меріл
7 — Final 3'02
8 — L'hiver (Les quatre saisons de l'enfer lère partie) (live) 4'14 — музика: Франсуа Фожьєр, текст: Бернар Лютерео
9 — Le Pierrot (live version) 5'07
10 — L'adieu (live version) 3'20
11 — Piano caveau (Instrumental and different mix) 7'15
Загальний час звучання 66:25

Музиканти
— Франсуа Фожьєр (фр. François Faugieres) / модифікований орган Farlisa, мелотрон, вокал на треках 2,4,5
— П'єр Куті (фр. Pierre Kuti) / акустичне піаніно, електричне піаніно Fender, синтезатори
— Бернар Мініг (фр. Bernard Minig) / барабани
— Марк Меріл (фр. Marc Meryl) / лідируючий вокал, тамбурин в композиції 10
— Патрік Вуандріш (фр. Patrick Woindrich) / бас, гітара в композиції 3, вокал в 1,3,4,5,8,9, бек-вокал в 1,2,4,5
— Ніколя Поповскі (фр. Nicolas Popowski) / гітара на усіх треках за винятком 3, вокал на 1,3,4,5,8,9, бек-вокал в 5
Гості
— Філіп Онер (фр. Philippe Honore) / флейта в композиції 3, саксофон в композиції 5
— Ів Жаво (фр. Yves Javault) / вокал в композиції 5
— Крістін Марі (фр. Christine Mariey) / промовляючий голос в композиції 5
— Мартін Рато (фр. Martine Rateau) / промовляючий голос в композиції 5
— Крістін (6-річна) / голос в композиції 1
[свернуть]
Лінки:
progarchives
lastfm.ru

Последний раз редактировалось Sehrg; 23.11.2011 в 11:58.
Sehrg вне форума   Ответить с цитированием
22 пользователя(ей) сказали спасибо:
batcat (22.11.2011), bozzyman (02.02.2012), Drop (23.11.2011), El Hefe (08.06.2014), Eugin (31.07.2012), gabbba (05.11.2012), GroundUnda (30.04.2012), Guragena (27.07.2012), kpp (10.03.2019), Ksellos (23.11.2011), Nidhoeggsson (02.04.2015), redchort (05.11.2014), RedPartisan (03.10.2012), sashulina (03.07.2012), sssnot (23.11.2011), Sun of a Beach (25.11.2011), Van der Crimso (03.07.2012), WalterPaisley (07.09.2016), yli9na (23.11.2011), Биджо (22.11.2011), васвася (25.03.2014), Прожектор (23.11.2011)
Непрочитано 23.11.2011, 16:38   #2
ars longa, vita brevis
+/- Информация
Репутация: 558
Re: Arachnoid

Я допоміг оформити тему) Зате Сергій зібрав (та переклав!) усі матеріали. Таким чином, його вікі-стаття про Арахноїд у кілька разів довша за статтю про Кінг Крімзон А взагалі, у його доробку вже майже 800 статтей в українській вікіпедії! І хоча більшість з них по біології (при тому, що ми - астрономи)), але такі люди для муз.енциклопедії "Неформат" можуть бути дуже корисні. Продовжу вербування
Drop вне форума   Ответить с цитированием
2 пользователя(ей) сказали спасибо:
Ksellos (23.11.2011), Прожектор (23.11.2011)
Непрочитано 23.11.2011, 19:27   #3
mp3 56 kbps
+/- Информация
Репутация: 3
Re: Arachnoid

Дякую за коментарі і за спасибі

Гурти "золотих 70-х" прогресивного року цілком можу пропагувати тут.
Sehrg вне форума   Ответить с цитированием
Непрочитано 03.07.2012, 11:36   #4
man-machine interface
+/- Информация
Репутация: 775
Re: Arachnoid

Это любовь с первой же песни, поэтому аап
batcat вне форума   Ответить с цитированием
Ответ
Форум www.neformat.com.ua > Music > Classic Rock

Опции темы Поиск в этой теме
Поиск в этой теме:

Расширенный поиск

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.


   
 
Текущее время: 09:15. Часовой пояс GMT +3.
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
Перевод: zCarot
НовостиСтатьиРецензии
ИвентыКонтактыФорум


Facebook Telegram Twitter YouTube Instagram Mixcloud SoundCloud

Designed by LaBIZz
Все материалы, размещенные на этом сайте, распространяются на условиях
Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 License.

© 2004-2019 Neformat Ukraine